Molde: Akedag for de store på skaret,

Anbefalte innlegg

Er det noen som er interisert i å kjøre FORT låvlig.Da er skaret akepark noe for deg .Alt som har med KRUTT å gjøre taes imot med takk.: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja tror vi alle har godt av å rase fra oss skikkelig i bakken...:D

 

Dette blir kuuult...meld dere på alle som vil&tør....;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe info på hva dette er ? Høres spannande ut

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skal arrangere en ake/lekedag en lørdag, i hoppbakken på Skaret. Dato er foreløpig ikke bestemt...men det kommer. Er jo litt vær-avhenging da.

 

Skal prøve å kanskje få til noe grilling osv...og med fare for alkohol på kvelden???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, legg inn en tråd på "Nordmøre" når dere vet noe mer da. kan sikkert bli gøy detta

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja vi gir beskjednår vi har funn ut noe mer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle fått det til i begynnelsen av februar kanskje. Kommer besøk fra Oslo da!

Fyrverkeri ansvarlig Paul har vel noe på lur? Stiller med store griller og "after-aking" på kvelden tenker jeg. Regner med Angvik senior kan sjekke når det skjer ting i bakken i februar!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ordinært hopprenn i skarbakken lørdag 4.februar, og Midtnorsk mesterskap i hopp/kombinert arrangerer vi i bakken 18-19. Ellers er det vanlig trening både spesialhopp, -og kombinert hver tirsdag og torsdag fremover til slutten av mars. Før den tid får vi ikke ake i selve unnarennet, men mulighetene er jo mange irundt selve bakken.

 

Kan stille med hoppdress og hjelm til de som ønsker og har guts til å prøve "vingene"!:evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I mars er vel det lite snø igjen? Ikke noe mulighet å bruke bakken en lørdag alikevel da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det som iallefall er helt sikkert er at unnarennet i størstebakken får vi ikke bruke til aking, dette er en hoppbakke i full bruk nå i sesongen, med frivillige som preparerer og holder den iorden. Et utrolig til arbeid, ikke minst nå som det er så lite snø.

Tidligere er det sagt at til en viss grad har det vært lov å skli i unnarennet på K25 og tildels K35. Allaktivitetsgruppene til eierklubbene har de seneste år benyttet disse to småbakkene til leik og aking, i tillegg til kuler og støyp-løype.

 

Ref. fra leder, ungdomsgruppa i MOI:

Det står forøvrig skilt i bakken om at aking i bakken ikke er tillatt. Til tross for det er det noen som tillater seg å gjøre sine stunt.Da vil vi ty til politianmeldelse.

Dersom bakken skal lånes ut til arrangement, må iallefall styret eller driftskomiteen v/Olav Vikhagen være kontaktet før utenomliggende aktivitet settes igang. Lurer på hva Skiforbundet ville sagt dersom vi måtte avlyse NorgesCupen- og kretsrenn p.g.a. "hærverk" i bakken? Skal vi klare å holde anlegget i forskriftsmessig stand, kan vi ikke akseptere store hull og snøskrensing i bakkene. Det er forterende at bakken evnt. blir ødelagt, og forferdelig med ekstraarbeid for oss ansvarlige for hopprennene som "må bo" i anlegget. Først og fremst skal bakkene brukes til hopping, og slik må det være. Jeg gjør ikke dette for å skremme folk og aktivitet ut av anlegget, men synes det er strevsomt nok å ordne til når det er fine muligheter for det. Primært er hoppannlegg til for hopping, (det samme er langrennsløyper til for langrenn, alpinbakker til for slalåm etc.) Og så går det selvfølgelig an å bruke det til vettug annen skibruksaktivitet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg må på lofte og finne frem snowracern. Jeg og endre har reservert samme dresser som på bursdagen til per. Tror vi får extrem høy fart i disse. Kunne gjerne tenkt meg 2 størrelser større da, Med litt uflaks finnes det ratt et par bilder av oss i disse dressene. Ikke noe vakkert syn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg må på lofte og finne frem snowracern. Jeg og endre har reservert samme dresser som på bursdagen til per. Tror vi får extrem høy fart i disse. Kunne gjerne tenkt meg 2 størrelser større da, Med litt uflaks finnes det ratt et par bilder av oss i disse dressene. Ikke noe vakkert syn.

 

 

:D når du står å skryter av hvor bra vi så ut så måtte jeg jo bare finne frem et lite bilde av oss gutta i kondomdrakt...:D

 

PS....tror vi begge trenger et par nr større jeg...;)

Hoppfantom.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der ja, lite nice det der ass. Forklarer kanskje hvorfer det er få hopper over 70 kg hehe ,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem har sakt at det SKAL være noe som helst aktivitet i unarenne på noen av bakkene da . Det finnes jo så MYE plåss rundt bakene som er preparert at det skulle ikke sjenere noen som har ski på beina.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle som snakker om akedag i hoppbakken/e på skaret, kom bare med opplysning om at vi ikkje kan forvente oss å få kjørt i full fart i preparert løype les:unnarenn. Ved siden av bakkene er det lov med aktivitet godkjent av styret :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er en preparert løype . Jo det er den traseen der Tråkkemarskina har kjørt OPP for å komme seg til toppen . For så å kjøre ned en hoppbake for å preparere den på vei ned igjen . Så vi er ikke til bryderi for noen andre enn oss selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.