Kan noen Photoshop-senke den 2er Golfen her ?

Anbefalte innlegg

Har ikke photoshop på Pc'n her men paint.. : smil :

 

Et aldri så lite forslag.. (blir fin bilen din ;))

yoyo senk.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ikke så halvgæli ut :) Får man den litt lavere da ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ikke så halvgæli ut :) Får man den litt lavere da ?

 

 

Ikke så lett å holde musa stødig rundt hjulbuene, men ble da bittelitt lavere...

Kan prøve med photoshop når jeg kommer hjem.. :)

yoyosenk2.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke så lett å holde musa stødig rundt hjulbuene
: smil : : smil : Sier du det altså ??? Skulle likt å sett det ;) En smule vanskelig å svinge med den Golfen der vil jeg tro hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel hende den første Håkon posta er realistisk..Vi får se..Fått det lavt før :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel hende den første Håkon posta er realistisk..Vi får se..Fått det lavt før :)

kanskje med litt mindre hjul da:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OT: hvordan i all verden klarer du det så bra i paint!!??:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanskje med litt mindre hjul da:rolleye:

 

Har da fått det passe lavt med 17" før..

 

IMG_9515.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OT: hvordan i all verden klarer du det så bra i paint!!??:confused:

 

 

Sitter på skole en gang i uken.. Trenger jeg å si mer? : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har da fått det passe lavt med 17" før..

 

Det har du rett i:) trodde ikke det gikk bare, vet om en som hadde 60mm å 17", du kan tro det hørtes bak. Hadde kanskje feil innpress å sånt noe da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn.. da har jeg mekka sammen noe i photoshop.. Ble ikke fullt så lav, men fikk da på litt "back to black" på det svarte.. : smil :

yoyo gjortom.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut :)

Hva tror folket om TT parabol på rød Golf 2 ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut :)

Hva tror folket om TT parabol på rød Golf 2 ?

 

Jeg synes det er HELT RIKTIG :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut :)

Hva tror folket om TT parabol på rød Golf 2 ?

Det blir: ja : : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempefine felger selv om jeg ikke helt forstår hvorfor du vil ha de her framfor BBSene som jeg ihvertfall vil si er ett par hakk råere på Golf 2 :rolleye:

 

Vidar sine du har kjøpt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempefine felger selv om jeg ikke helt forstår hvorfor du vil ha de her framfor BBSene som jeg ihvertfall vil si er ett par hakk råere på Golf 2 :rolleye:

 

Vidar sine du har kjøpt?

 

Hehe, man kan lure :) Ble for det første litt for dyrt å pusse de opp, da BBS deler koster skjorta. Ikke lett å få til alt på lærlinglønn..BBS'a er jo helt klart sinnsykt råe felger, men synes jeg ser RS på golf overalt. Kanskje ikke i norge men..Må prøve no "nytt" :) Mange er sikkert uenig med meg men.. :)

Hmm, har gjort avtale med Vidar om felgene hans ja..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

KONGE.... dette har jeg ventet på lenge;))))

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ELSKER de felgene...Så de på en sort a4 engang...LEKRE: rock : : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, man kan lure :) Ble for det første litt for dyrt å pusse de opp, da BBS deler koster skjorta. Ikke lett å få til alt på lærlinglønn..BBS'a er jo helt klart sinnsykt råe felger, men synes jeg ser RS på golf overalt. Kanskje ikke i norge men..Må prøve no "nytt" :) Mange er sikkert uenig med meg men.. :)

Hmm, har gjort avtale med Vidar om felgene hans ja..

 

Er helt enig at BBS RS er på grensa til "oppbrukt" (fælt ord om så pene felger men..) på Golf 1 og 2, også her til lands etterhvert, men 17" RS er det ikke så mange som har, også relativt skjelden i utlandet :) Men for all del, TT hjula til Vidar er kjempefine de, og så var det jo jeg som fannt også de til han så da går det liksom greit :rolleye: Tror ihvertfall du er relativt alene om slike felger på Golf 2 her til lands, har kun sett de på 1 stk Golf 3 sålangt.

 

ELSKER de felgene...Så de på en sort a4 engang...LEKRE: rock : : rock :

 

A8 felgene som du helt sikkert såg på A4en er ikke 100% like men ganske tilsvarende :)Tore Ø har bl.a. slike som vinterhjul : klø :og RS4 som sommerhjul, skjønn det den som kan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

A8 felgene som du helt sikkert såg på A4en er ikke 100% like men ganske tilsvarende :)Tore Ø har bl.a. slike som vinterhjul : klø :og RS4 som sommerhjul, skjønn det den som kan

Rimelig sikker på det var polerte parabol design felger, hva er eventuellt forskjellen?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er helt enig at BBS RS er på grensa til "oppbrukt" (fælt ord om så pene felger men..) på Golf 1 og 2, også her til lands etterhvert, men 17" RS er det ikke så mange som har, også relativt skjelden i utlandet :) Men for all del, TT hjula til Vidar er kjempefine de, og så var det jo jeg som fannt også de til han så da går det liksom greit :rolleye: Tror ihvertfall du er relativt alene om slike felger på Golf 2 her til lands, har kun sett de på 1 stk Golf 3 sålangt.

 

Ja, de er nok relativt sjeldne også i utlandet. Ser de veldig ofte på Corrado og Golf 3, men tror jeg kun har sett et sett på Golf 2..Men ble dessverre fort dyrt i denne omgang.. :(

Får tro det blir et greit resultat uansett :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.