#26 Skrevet Januar 11, 2006 Alt går, men det krever nok litt jobb for å få det helt ned. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 11, 2006 Alt går, men det krever nok litt jobb for å få det helt ned. Det er godt masert i hjulbuene mine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 11, 2006 Rimelig sikker på det var polerte parabol design felger, hva er eventuellt forskjellen? Flere felger som blir kallt Parabol, men såvidt jeg vet er ingen andre identiske med TT felgene. Her er A8 felgene: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Januar 11, 2006 Og her er A3 Parabol 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Januar 11, 2006 Pappa har noen 17" felger som ligner veldig på parabol på skodaen sin... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Januar 11, 2006 Flere felger som blir kallt Parabol, men såvidt jeg vet er ingen andre identiske med TT felgene. Her er A8 felgene: Ja nettopp....nei det var ikke de...Jeg så Polerte TT parabol på en perlesort a4 sedan i oslo 2002 mod. NYYYYdelig. Veit tom ca hvor den holder til: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Januar 11, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Januar 14, 2006 DET DER SÅ BRA UT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...