Vesterålen: Opp å hopp!!

Anbefalte innlegg

fullt mulig det, problemet e bære at når man først sett fast så sett man godt... gikk bære ned på jobb å henta en jeep cherokee så va det problemet i orden.. heh kremt!!

 

A6, hmm tja vi har fått inn en svart en.. har ikkje studert den så godt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fullt mulig det, problemet e bære at når man først sett fast så sett man godt... gikk bære ned på jobb å henta en jeep cherokee så va det problemet i orden.. heh kremt!!

 

A6, hmm tja vi har fått inn en svart en.. har ikkje studert den så godt

 

joda, erfarte det samme førr et par uke sia.. måtte ha en Massey Fergusson førr å få laus doninga... sleit jo sunn fangarn å... men nu e det nu ny fanger på doninga ;)

 

Må fer ned å kjik i mårra på den A6n da.. må få fiksa nå sæta litt kjapt.. e nyss førr det sprett ut nå avkom ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va innom SA i går - da stod det en ganske så ny A8 3.0TDI. Den var nice!

 

Noen som vil kjøpe TT?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må få fiksa nå sæta litt kjapt.. e nyss førr det sprett ut nå avkom ;)

 

he he : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va innom SA i går - da stod det en ganske så ny A8 3.0TDI. Den var nice!

 

den sølvgrå? en som va innom på værste, jævla fin bil!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den sølvgrå? en som va innom på værste, jævla fin bil!

Ja, den sølvgrå. Indeed nice altså. Så ganske så ny ut ja. Skal visstnok være en myreværing som eier den!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, den sølvgrå. Indeed nice altså. Så ganske så ny ut ja. Skal visstnok være en myreværing som eier den!?

 

en fra myre ja...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nu e d påtide at vi landa ætter d kjæmpehåppe vårres å får fengern ut a ræva å møtes? :) vårn e kommen, sommerfælga e kommen på (bortsett fra mine)... så då træng vi bære en plass å møtes? entn lofte, rødbrygga eller.no? å en dag å møtes? før eksempel tirsdagen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm... ingen som gidda ??

 

Satt å leste avisa i dag, reportasje med bilde å greier fra amcar-klubbens vårmønstring.. Ka me at vi gjør nåkka av det samme ? Få litt PR i avisa å sånn... får vel me nån stykkja vess vi bære hiv åss på jungeltelegrafen. Menne... trur vi må vente litt - har ikkje fått sommerfelgan enda ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hansi : Va å crusa rundt Sortland Auto her om dagen.. så GT'en va kommet! Feit vogn! ;) Blir det nå utav planan eller ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hansi : Va å crusa rundt Sortland Auto her om dagen.. så GT'en va kommet! Feit vogn! ;) Blir det nå utav planan eller ?

Nei, tror ikke det! Hadde den vært sort, så ja.

Sa til meg selv etter forrige Golf; "aldri mere rød bil" !

Så jeg får holde ord :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm... ingen som gidda ??

 

Satt å leste avisa i dag, reportasje med bilde å greier fra amcar-klubbens vårmønstring.. Ka me at vi gjør nåkka av det samme ? Få litt PR i avisa å sånn... får vel me nån stykkja vess vi bære hiv åss på jungeltelegrafen. Menne... trur vi må vente litt - har ikkje fått sommerfelgan enda ;)

Ja, er enig i det du skriver her, men jeg må beklage, har lite fritid. Jobber 12-timersdager helt til 1. juli, så jeg kan ikke love meg bort til noe som helst.

Men om dere koker sammen gode forslag, så si ifra, så dukker jeg sikkert opp.

Vi bør jo absolutt få en reportasje i Bladet Vesterålen og kanskje http://www.vol.no

Finnes jo utallige potensielle fremtidige medlemmer til lokallaget vårt.

 

Kanskje noen "ildsjeler" melder seg :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nu har æ fått sommerluggan, å e klar tel å finnpå nå... vess ikkje ho mor nedkommer da.

 

Ska forresten til Øystein å freshe opp motoren litt i kveld ;)

 

 

:ridder:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.