4*100/4*108: Nyheten vi har ventet på!!!!

Anbefalte innlegg

Da kan jeg informere om at felgene er ankommet Wheelie.

 

MEN:

 

Felgene er produsert i Thailand, og ikke i Italia som jeg først fikk oppgitt. Navnet på produsenten er også ukjent for meg, WM eller noe slikt. Dessuten er ikke felgene i mørk chrome, men i sølv. De har 5*100/112 i mørk chrome, men for å være helt ærlig så synes jeg ikke de var så veldig pene.

 

Forøvrig er felgene lik de som møller selger til ettermarkedet, med kant langs hver enkelt eike fra senter og ut.

 

RESULTAT:

 

Jeg kjøper ikke disse felgene, da jeg er tvilende til kvalitet både på lakk og aluminimum. Felgene ser helt fine ut, men det er noe med dette "utad blank, innad krank" som man sier her oppe i Trøndelag. Jeg skal derfor prøve å skaffe RH Phønix fra Eiker Motorshop fort som f... :)

 

De RS4-felgene som Superdekk og Tempe Dekkservice selger er produsert i Italia av Alessio. Pris per felg er ca 1600 kr, de på wheelie koster 1250.

 

mvh

 

Eivind W

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og Alessio er kvalitet?

 

Har RS4-felgar på gong, men må finne ut kva merke det er... Vil ikkje kjøpe piss... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om Alessio er kvalitet har jeg ingen erfaring å basere noen uttalelse på. Men jeg har, så vidt jeg kan komme på i farta, ikke hørt noe direkte negativt om merket.

 

Tvilen til kvalitet er også grunnen til at jeg la Wheelie-felgene på is. Prisen på RH-felgene og RS4 til Tempe/superdekk er bare 90kroner i fordel RS4. da kjøper jeg heller noe ikke alle har.

 

http://www.styling-tech.no importerer fra Tyskland. Jeg får felgene om 3 uker.

 

mvh

 

EW

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det fortsatt mulig få tak i 17" Rs4 med 4X108? Skulle hatt ett slikt sett til sommern!;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen problem.

SuperDekk forhandler f.eks.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knall!: smil : Hva med rs6-felger da? Kan det og skaffes i 4x108? *drømme*:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.