Hvilket dashboard på golf 2?

Anbefalte innlegg

Hei! har en golf 2 og ønsker å gjøre litt ut av interiøret. Lurte på om jeg skulle skifte dashboardet til et annet... : rolleyes noen som har noe forslag og bilder av andre som har gjort dette?? Kom gjerne med deres meninger!!;) er takknemlig for alle evntuelle svar:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! har en golf 2 og ønsker å gjøre litt ut av interiøret. Lurte på om jeg skulle skifte dashboardet til et annet... : rolleyes noen som har noe forslag og bilder av andre som har gjort dette?? Kom gjerne med deres meninger!!;) er takknemlig for alle evntuelle svar:)

 

går ann å montere i eit golf 3 dash men det er litt arbeid, må kappe litt her og der. tilpasse luftdysene og røra, nytt opplegg til speedometer. lettare å bygga om det orginale i glassfiber

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lage et hjemmelaget dashboard mener du? har du hvert borti dette før? legg gjerne ut noen custom bilder eller retro interiør:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde en golf 2 og lurte på det samme, men det ble til at jeg beholdte golf2 dashen....

Disse kan bli tilpasset (etter jeg har hørt): Audi tt, bmw e-30, golf3, passat, corrado....

Har også testet polo6n dash og det passet ganske bra inn uten å kappe i noe, så ikke så værst ut heller (bygger litt ut mot setene da).

Denne dashen har jeg ihvertfall ikke sett i golf2....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet om en i england som har montert polo dash i golf 2.. legger ut et bilde av det er riktig nok høyrestyrt.hva synes dere??: rolleyes

18tg.jpg

18tl.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde en golf 2 og lurte på det samme, men det ble til at jeg beholdte golf2 dashen....

Disse kan bli tilpasset (etter jeg har hørt): Audi tt, bmw e-30, golf3, passat, corrado....

Har også testet polo6n dash og det passet ganske bra inn uten å kappe i noe, så ikke så værst ut heller (bygger litt ut mot setene da).

Denne dashen har jeg ihvertfall ikke sett i golf2....

 

golf 3 dash bygger veldig mot setane. og du må kappe den delen som er mot frotvinduet. du må og lage nye fester.

audi tt meiner eg er for brei. er ikkje sikker. leste det ein eller anna plass.

 

eg har ikkje byggd om mitt dash bord. men har tenkt å legga glassfiber over det slik at det blir glatt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du tenkt å lakke det og i såfall hvilken farge? lurte kansje på å gjøre dette: lakkere sølvstripa på dashen i tornadorød som bilen, eller får man tak i denne stripen ferdig lakka? :)

2l.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ble tøft med polo dashen....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal sett inn g3 dashbord i jettan min... skal gå fint i bredden, vil som andre sier her bygge lenger ut mot setene men de bli nok byttet ut i corrado stoler som er mye lavere:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal sett inn g3 dashbord i jettan min... skal gå fint i bredden, vil som andre sier her bygge lenger ut mot setene men de bli nok byttet ut i corrado stoler som er mye lavere:p

 

setter man i g3 dash så vil du ikkje få opp/ned vinduane pga dashen sperrer for sveiva, vist ikkje du bruker ein skralle som vindussveiva: klø : : klø : : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

setter man i g3 dash så vil du ikkje få opp/ned vinduane pga dashen sperrer for sveiva, vist ikkje du bruker ein skralle som vindussveiva: klø : : klø : : klø :

praktisk:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må det mye mods til for å få montert polo dashboard i golf2??: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, det må nok endel mods til, men det må det jo egentlig uansett....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

her er eit bilde av dashen som viser ang vindussveiva.

da må det bli el heis på vinduene i så fall;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ordne elektriske vinduer, så ekke det noe problem!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da må det bli el heis på vinduene i så fall;)

 

men da har du igjen hull etter sveivane viss du ikkje gjer slik med dørtrekka

 

dorside2.jpg

 

og trekker om

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøper jo nye/brukte som er til el-vindu:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

golf 3 dash bygger veldig mot setane. og du må kappe den delen som er mot frotvinduet. du må og lage nye fester.

audi tt meiner eg er for brei. er ikkje sikker. leste det ein eller anna plass.

 

eg har ikkje byggd om mitt dash bord. men har tenkt å legga glassfiber over det slik at det blir glatt.

 

Roar med den blålilla Golfen med orange viper-striper har lakkert et originalt dasbord i bilens farge. Han brukte et ikke-gti-dash. Det er ikke polstret, men i hardplast. Bare å slipe og sparkle og grunne og lakke det:) Jeg har sett det live, og det er dritfett!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm... Har slikt hardplast dashboard selv så dette er et godt alternativ : rolleyes litt kjipt med riper og slikt da men...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror du skulle fått inn et golf 3 dash jah, men som sagt blir sikkert en god del modding..

 

mr.RA har jo satt inn 3`er dash i en ener golf da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs jo litt hva slags stil du vil ha, men hva med flokket dash slik som i rallybiler? Litt sånn hårete liksom. Koster penger men....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs jo litt hva slags stil du vil ha, men hva med flokket dash slik som i rallybiler? Litt sånn hårete liksom. Koster penger men....

hva er flokket dash for noe? og hvor får man tak i det?: klø : Fins det noen type lakk som det ikke blir så mye riper med og som er bra til å ha på dashboardet?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor får man tak i slikt da??:) noen som har noen formening om det går ann å få pesstet et passat dashboard fra ca 1998 inn i bilen, eller må det kappes i to og "sveises" sammen igjen? vil dette bygge altfor mye ut?? : klø :

__________________

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.