Ålesund: Oljefilterholder golf, noen som har?

Anbefalte innlegg

Er det noen som har en oljefilterholder til en golf (jeg vet ærlig talt ikke hvilke motorer som går om hverandre i golf og hva som kan passe) cab liggende å slenge? Motoren er en 2H.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror det er det samme på omtrent alt av golf 1/2 motorer, vertfall 1,6 og 1,8. eneste forskjell er vel kanskje at på noen går kjølevæsken innom. er sånn på 8v gtien min, men ikke på 16v'en eller jettaen med 1,8 gasser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kaaaaaaaaaaaaaaaaaaanskje:nana: :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er muuuulig jeg har tatt vare på no sånt skrot. Kan sjekke i dag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flottings gutar:)

Skal gi beskjed til han som skal ha jeg, at det er en mulighet;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror det er det samme på omtrent alt av golf 1/2 motorer, vertfall 1,6 og 1,8. eneste forskjell er vel kanskje at på noen går kjølevæsken innom. er sånn på 8v gtien min, men ikke på 16v'en eller jettaen med 1,8 gasser.

Olje/vannkjøleren er en løs del som monteres på den vanlige braketten.... eneste som har annerledes brakett er mk1 GTI som har ekstern oljekjøler samt div gti/g60 modeller som har tempføler på braketten i tillegg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kaaaaaaaaaaaaaaaaaaanskje:nana: :nana:

Da spørs det hvordan det går med dette da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

heheh...huska ikkje at ej hadde skreve det der da...heheh : klø :

men ej har en delemotor liggendes motorkode PB...Kan sjekke når ej e på lokalet i morra

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skjønte jeg nesten Andreas, men det var sikkert drita gøy akkurat der og da: smil : Sjekk i morga da så får jeg gitt beskjed videre: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åj glemte å sjekke jeg!!Men såvidt så jeg husker så ble det kasta under forrige storrydding der inne...: klø :

Men er godt mulig d ligger noe her da,SKAL sjekke i morga..heheh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har liggende en GTI-motor...vet ikke om den passer da men det er det sikkert andre som gjør.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ej he ligende en gti motor ej me oljefilterholder,

viss d passa;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.