#26 Skrevet Mars 10, 2006 Har fått tak i et garasje plass nå, og har kanskje en plass eller to ledige.. er på et gammelt forsvarsbygg i Sandvika. Leien er på 750,- i måneden. Send pm for mer info eller legg meg til på msn: jc.aardal@gmail.com Du har PM!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 11, 2006 Du har PM!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 12, 2007 jeg skal nå ut av plassen jeg leier nå, da jeg har fått en bot som må betales.. hehe.. Så da har jeg en plass å leie bort, Leier med 5 andre kamerater. ( audi s2, Coupe quattro, corrado, golf, og daihatsu ellerno). plassen er oppvarmet, og på oslos beste vestkant, Røa. 1000 kr i mnd, Nok plass til å skru på, Husker ikke helt depositum. Send meg PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 12, 2007 Hvordan bot har du fått nå da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 12, 2007 Hvordan bot har du fått nå da? må betale på en bot på 9550 kr som jeg fikk før snøen kom, denne veit du om:) koster meg faen 800 kr for mye i mnd.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Februar 12, 2007 Søk om å betale mindre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Februar 12, 2007 tja det går jo an, men er greit å bli kvitt bota og, + att jeg ikke brukte verkstedet mer enn en dag i måneden... men back to topic. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juli 17, 2007 BUMP! hvordan går de, finner dere nåe garasje, skule hat nåe self, eg de noen som kjaener til nåe? haha, klaga inte på norskan, svensk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juli 17, 2007 Tjena Patrik. Vi er noen kammerater som leier verksted ved holmenkollen. Vi har 2 ledige plasser. Leia er på 1000kr i måneden. Strøm og varme er inkludert i leia. Er Frank Andre Rui og Haavaard Bakken som dropper ut. Er bare 1 på verkstedet som ikke driver med VAG. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juli 22, 2007 tjenare henrik, sorry om det tagit en stund att svara, hoppas du har en plats kvar, har PM:at dej och addat din msn, hade 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juli 23, 2007 PM besvart. Edit: og da var plassene opptatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...