Oslo: Er på jakt etter Garasje/Verksted

Anbefalte innlegg

Har fått tak i et garasje plass nå, og har kanskje en plass eller to ledige.. er på et gammelt forsvarsbygg i Sandvika. Leien er på 750,- i måneden. Send pm for mer info eller legg meg til på msn: jc.aardal@gmail.com

 

Du har PM!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal nå ut av plassen jeg leier nå, da jeg har fått en bot som må betales.. hehe..

 

Så da har jeg en plass å leie bort, Leier med 5 andre kamerater. ( audi s2, Coupe quattro, corrado, golf, og daihatsu ellerno).

 

plassen er oppvarmet, og på oslos beste vestkant, Røa.

 

1000 kr i mnd, Nok plass til å skru på, Husker ikke helt depositum.

 

Send meg PM :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan bot har du fått nå da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan bot har du fått nå da?

 

må betale på en bot på 9550 kr som jeg fikk før snøen kom, denne veit du om:) koster meg faen 800 kr for mye i mnd..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tja det går jo an, men er greit å bli kvitt bota og, + att jeg ikke brukte verkstedet mer enn en dag i måneden... men back to topic.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BUMP!

hvordan går de, finner dere nåe garasje, skule hat nåe self, eg de noen som kjaener til nåe?

haha, klaga inte på norskan, svensk!;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tjena Patrik.

 

Vi er noen kammerater som leier verksted ved holmenkollen. Vi har 2 ledige plasser. Leia er på 1000kr i måneden. Strøm og varme er inkludert i leia. Er Frank Andre Rui og Haavaard Bakken som dropper ut. Er bare 1 på verkstedet som ikke driver med VAG. hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tjenare henrik, sorry om det tagit en stund att svara, hoppas du har en plats kvar, har PM:at dej och addat din msn, hade

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PM besvart.:)

 

Edit: og da var plassene opptatt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.