Bodø: Lokallagstreff 31.01.2006

Anbefalte innlegg

Da er vel alle "giret" på årets første lokallagstreff?

Utfra kalenderen så blir det Peppe's tirsdag 31.01.2006.

Kan godt møtes andre steder vis noen vil det. Kom med synspunkter folkens.

 

Bjørn har vel muligens noen ideer vil jeg tro: smil :

 

Har fått spørsmål fra byen under polarsirkelen ang 1.mai treff på Mo. Flere bilklubber fra Bodø stiller fra før som en gjennganger. Noe vi burde tenke på?

Langt frem,men uansett greit å lufte dette ut. Vi burde vel markere oss litt bedre nå når snøen forsvinner helt,et treff hos Lyd på Hjul etc hadde vært susen:)

 

Bjørn Tore

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres fornuftig ut det der :=)

 

Så må vi bare ta ansvar å møte, om vi har mulighet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer en tur jeg.: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar vel bussen nedover til Peppe`s jeg, såfremst ikke noen kremtkrem_Hentermeghjemmeoglarmegsittepå_kremtkremt;) : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar vel bussen nedover til Peppe`s jeg, såfremst ikke noen kremtkrem_Hentermeghjemmeoglarmegsittepå_kremtkremt;) : smil :

Så bilen din i byen i dag. Den var fin ennå.:)

Skal du ikke finne deg en bil snart?: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bilen din i byen i dag. Den var fin ennå.:)

Skal du ikke finne deg en bil snart?: bh :

 

Blir stadig oppringt av nye eier; "Blinklysene blinker fort, hva skjer?? osv": dum : så jeg blir oppdatert på det meste: smil :

 

Skal finne meg en bil ja, er "litt" treg av meg:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar vel bussen nedover til Peppe`s jeg, såfremst ikke noen kremtkrem_Hentermeghjemmeoglarmegsittepå_kremtkremt;) : smil :

 

Skal hente deg jeg Bjørn. Slik at du får litt "S" følelse igjen:rolleye:

Har bil til deg jeg...: smil :

 

Godt å høre at folk kommer: ja : : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hej!

 

jeg har desverre vanskligheter med å nå dette møtet, grunnet jeg er i oslo nuh, viser fram kjerra mi litt tel oslo gutta:P

 

men neste oppmøte skal vel ikke være noen problem;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei gutta boys...

 

Jeg blir dessverre nødt til å "prioritere bort"(!) dette møte, håper følgende er god nok grunn:

Min arbeidsgiver(Luftforsvaret&forsvarsminister) har bestemt at Norge skal stille med 4 F-16 Jagerfly i Kabul, Afghanistan. Som vårt bidrag til krig og fred på jorden og politikk og sånt...;)

I denne styrken befinner jeg meg som flysystemtekniker,dog noe motvillig men er nå en gang beordret nedover... Avreise tidlig morgen 01 Feb. Derfor blir nok siste kvelden på norsk jord på 3 1/2 mnd tilbragt hjemme med dama....

 

Kommer hjem igjen i midten av Mai forhåpentligvis.....

 

Angående markering av Vw-Audi cluben\bilinteresse så bør vi bli bedre på det.... kanskje er vi ikke stor nok i byen her med kun Vw Audi biler..... Kanskje parkeringsplass city nord kan brukes til et street meet med alle slags biler, men i vår regi?! Vi bør bli litt mere synlig, og det er ganske stor bilinteresse i Bodø og omegn.....

 

Sees om en stund, internett er heldigvis å oppdrive i Kabul og, så vil bli å se på forumet av og til..

 

Mvh.

Stian.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei gutta boys...

 

Jeg blir dessverre nødt til å "prioritere bort"(!) dette møte, håper følgende er god nok grunn:

Min arbeidsgiver(Luftforsvaret&forsvarsminister) har bestemt at Norge skal stille med 4 F-16 Jagerfly i Kabul, Afghanistan. Som vårt bidrag til krig og fred på jorden og politikk og sånt...;)

I denne styrken befinner jeg meg som flysystemtekniker,dog noe motvillig men er nå en gang beordret nedover... Avreise tidlig morgen 01 Feb. Derfor blir nok siste kvelden på norsk jord på 3 1/2 mnd tilbragt hjemme med dama....

 

Kommer hjem igjen i midten av Mai forhåpentligvis.....

 

Angående markering av Vw-Audi cluben\bilinteresse så bør vi bli bedre på det.... kanskje er vi ikke stor nok i byen her med kun Vw Audi biler..... Kanskje parkeringsplass city nord kan brukes til et street meet med alle slags biler, men i vår regi?! Vi bør bli litt mere synlig, og det er ganske stor bilinteresse i Bodø og omegn.....

 

Sees om en stund, internett er heldigvis å oppdrive i Kabul og, så vil bli å se på forumet av og til..

 

Mvh.

Stian.

 

Hei Stian.:)

 

Ja du ble den "heldige" skjønner jeg. Ønsker deg lykke til med jagerne iallefall. Får jeg ledig tid imorgen så stikker jeg innom deg på H6 for en prat tillater dette seg.:)

 

Helt enig at vi må bli mer synlig. Et avisinnlegg hadde ikke vært så dumt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Bjørn Tore...

 

Ja, jeg er en av de "heldige"....

 

Hadde vert fint med besøk, men forsvaret har gitt oss noen dager fri før vi reiser, så er hjemme nå om dagen og ordner alt det praktiske......

 

Street meet eller noe sånt er verdt å tenke på....men ikke før i slutten av Mai!!:)

 

Mvh.

Stian.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.