Anbefalte innlegg

Skulle gjerne fått en veiledning på det der ja! Hvordan det ble gjort og hva som ble brukt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tok av alt å leverte det til lakkerern, han tok sæ av å puss det å lakk det, ble tørka i en 70graders oven så det vart ferdig på en dag.. kosta mæ 2000kr om det e billig eller ikke kan jo diskuteres... lakk koden skall jeg få tak i må bare vent til han e t bake fra påske ferie :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget stilige lister :D

 

Bort med treverk ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lakka non interiørlister på en bmw for en kompis. Brukte fargen satinsilber met. (kode LB7Z) som er å finne på nyere VW. Slipte ned de originale listene med en slipeklut, (minner litt om stålull) men man kan også bruke slipepapir 400-500. Vasket med silikonfjerner og tørket over med en limklut. Så var det bare å sprøyte ivei. Brukte en spesiell klarlakk som er mye blankere enn standard, og resultatet ble meget pent!

int1_stor.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags klarlakk? Det der så intenst digg ut!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der ble JÆVLIG nice!

Sånn skal jeg også gjøre med bilen min.... men kanskje litt mørkere lakk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det tok sin tid, men nå har jeg endelig fått lakkert listene mine jeg å.

Ble LITT bedre enn den gamle wannabe-tre-looken...

 

Bilder finnes på bilens profil (sjekk signatur) ...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lokkin gudd : ja :

Jeg har heller ikke vært noen fan av treverk i bil, passer best på hus og i båter etter min mening. Og det er kjekt at det er såpass enkelt å forandre det og man har et relativt greit utvalg når det gjelder fargevalg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der så sinnsykt fett ut. Vet hva jeg skal gjøre i juleferien. (bortsett fra å spise.)

 

Ikke så mye på min Passat, men det gjør nok susen! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvordan disse trelistene er festet på en audi coupe?

 

Er dem skrudd fra innsiden av dør trekket eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er festet med en slags metall-clips på innsiden av dørtrekket på Coupe/Cabriolet. Det sitter altså en metall-pinne fast i treverket, og en clips inn på denne pinnen på baksiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.