#1 Skrevet April 4, 2004 Skulle gjerne fått en veiledning på det der ja! Hvordan det ble gjort og hva som ble brukt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 4, 2004 jeg tok av alt å leverte det til lakkerern, han tok sæ av å puss det å lakk det, ble tørka i en 70graders oven så det vart ferdig på en dag.. kosta mæ 2000kr om det e billig eller ikke kan jo diskuteres... lakk koden skall jeg få tak i må bare vent til han e t bake fra påske ferie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 4, 2004 Meget stilige lister Bort med treverk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 4, 2004 Jeg lakka non interiørlister på en bmw for en kompis. Brukte fargen satinsilber met. (kode LB7Z) som er å finne på nyere VW. Slipte ned de originale listene med en slipeklut, (minner litt om stålull) men man kan også bruke slipepapir 400-500. Vasket med silikonfjerner og tørket over med en limklut. Så var det bare å sprøyte ivei. Brukte en spesiell klarlakk som er mye blankere enn standard, og resultatet ble meget pent! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 5, 2004 Hva slags klarlakk? Det der så intenst digg ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 5, 2004 Det der ble JÆVLIG nice! Sånn skal jeg også gjøre med bilen min.... men kanskje litt mørkere lakk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 16, 2004 Det tok sin tid, men nå har jeg endelig fått lakkert listene mine jeg å. Ble LITT bedre enn den gamle wannabe-tre-looken... Bilder finnes på bilens profil (sjekk signatur) ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 16, 2004 Lokkin gudd Jeg har heller ikke vært noen fan av treverk i bil, passer best på hus og i båter etter min mening. Og det er kjekt at det er såpass enkelt å forandre det og man har et relativt greit utvalg når det gjelder fargevalg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 16, 2004 Det der så sinnsykt fett ut. Vet hva jeg skal gjøre i juleferien. (bortsett fra å spise.) Ikke så mye på min Passat, men det gjør nok susen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 16, 2004 Noen som vet hvordan disse trelistene er festet på en audi coupe? Er dem skrudd fra innsiden av dør trekket eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 16, 2004 De er festet med en slags metall-clips på innsiden av dørtrekket på Coupe/Cabriolet. Det sitter altså en metall-pinne fast i treverket, og en clips inn på denne pinnen på baksiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...