Allroad: Hvem har god peiling på quattro?

Anbefalte innlegg

Hei

 

Lurer på om noen kan tipse meg om hvem jeg kan kontakt ang. spørsmål vedr. quattroen på Allroad'n min. Det er noen "ulyder" i venstre forhjul når jeg skrur av ESP'n og skal ha det GØY på glatta...

 

Trenger tips om hvor og hvem jeg skal ringe/kontakte i Sandnes/Stavanger-området.

Helst navngitt person!

 

Er ellers veldig godt fornøyd med bilen. Har optimalisert motoren til 220HK/440Nm...

 

Ta gjerne kontakt på torben@holyracing.com

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger tips om hvor og hvem jeg skal ringe/kontakte.

 

Møller pleier å være et hot tips...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har de to velkjente: Peder S. Fjetland- Audi senteret på Forus

og Bil & Maskin på Gandal. (siste anbefales!)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil tro det er EDS-en du hører jeg. Det skal nok være sånn. :)

Oppleves som litt "knatring" forfra når du spinner igang i lave hastigheter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil tro det er EDS-en du hører jeg. Det skal nok være sånn. :)

Oppleves som litt "knatring" forfra når du spinner igang i lave hastigheter.

 

 

Høres kjent ut, men er det noe mulighet å få slått av EDS ? Blir veldig varme bremser etter en del lek i snøen...

 

Tom Rune

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres kjent ut, men er det noe mulighet å få slått av EDS ? Blir veldig varme bremser etter en del lek i snøen...

 

Tom Rune

 

Usikker, men det er vel sikkert teoretisk mulig. Kan hende det finnes en sikring du kan forsøke med, hvis ikke krever det nok litt mer innsikt. Uansett tror ikke jeg ville anbefalt det - da får du nemlig langt større vanskeligheter med å "leke" slik du er vant til. Du vil spinne mye mer på det ene hjulet og det blir akkurat som en honda CR-V..... dermed forsvinner det meste av moroa :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Usikker, men det er vel sikkert teoretisk mulig. Kan hende det finnes en sikring du kan forsøke med, hvis ikke krever det nok litt mer innsikt. Uansett tror ikke jeg ville anbefalt det - da får du nemlig langt større vanskeligheter med å "leke" slik du er vant til. Du vil spinne mye mer på det ene hjulet og det blir akkurat som en honda CR-V..... dermed forsvinner det meste av moroa :)

 

 

Leker jo rimelig bra med 90en min uten sperrer på, å der er jo bare 3 differ som styrer kreftene. EDS en gjør det veldig vanskelig å kjøre med kontra...

Men er vel muligens bedre å la det være som det er og heller leke med 90en da :)

 

Tom Rune

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.