#1 Skrevet Januar 26, 2006 Arnfinn skulle sitte på med meg men bilen min har bestemt seg for ikke å være med. Så da må jeg sitte på med frode og det er som kjent ikke den beste plassen i en tt bak.. Dette haster litt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 26, 2006 Arnfinn skulle sitte på med meg men bilen min har bestemt seg for ikke å være med. Så da må jeg sitte på med frode og det er som kjent ikke den beste plassen i en tt bak.. Dette haster litt.. Dvs du sitter på med Frode og Arnfinn trenger en plass? Jeg har 2 i bilen har kanskje plass til 1 til... Gir beskjed etter jeg har pakket om ikke det har ordnet seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 26, 2006 stemmer.. Kanskje litt dårlig formulert:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 26, 2006 Bilen er da nesten ferdipakket, og ser ut til at vi trenger å låne litt plass med Måse for å få med alt.. Så VIST han skal sitte på med meg, så må han ha bagasjen i en anna bil å påvente seg å sitte trangt Er ikke så god plass i en coupè heller Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 27, 2006 Plass har aldri vært et problem. Bare å møte opp, så skal vi nok få alle mann med...på en takgrind i værste fall... Har alle husket å pakke ufo-akebrettene fra Idre-turen noda? Og så må vi huske å drikke masse frostvæske så vi ikke forfryser der borte/oppe/ute...(hvor skal vi egentlig?) Jada, blir bra dette! "Så lenge skuta kan gåå..." 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...