Noen med ledig sete til funåsdalen?

Anbefalte innlegg

Arnfinn skulle sitte på med meg men bilen min har bestemt seg for ikke å være med. Så da må jeg sitte på med frode og det er som kjent ikke den beste plassen i en tt bak..

Dette haster litt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arnfinn skulle sitte på med meg men bilen min har bestemt seg for ikke å være med. Så da må jeg sitte på med frode og det er som kjent ikke den beste plassen i en tt bak..

Dette haster litt..

 

Dvs du sitter på med Frode og Arnfinn trenger en plass? Jeg har 2 i bilen har kanskje plass til 1 til... Gir beskjed etter jeg har pakket om ikke det har ordnet seg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer.. Kanskje litt dårlig formulert:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er da nesten ferdipakket, og ser ut til at vi trenger å låne litt plass med Måse for å få med alt.. Så VIST han skal sitte på med meg, så må han ha bagasjen i en anna bil å påvente seg å sitte trangt : klø :

Er ikke så god plass i en coupè heller : gråter :

 

 

 

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plass har aldri vært et problem. Bare å møte opp, så skal vi nok få alle mann med...på en takgrind i værste fall...

 

Har alle husket å pakke ufo-akebrettene fra Idre-turen noda? Og så må vi huske å drikke masse frostvæske så vi ikke forfryser der borte/oppe/ute...(hvor skal vi egentlig?)

Jada, blir bra dette! "Så lenge skuta kan gåå..."

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.