#126 Skrevet Februar 13, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Februar 13, 2006 X 2 Artig med intervjuene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Februar 13, 2006 Dette ble veldig bra Tor Morten. Fin variasjon av inboard, intervjuer etc. Bra lyd, fin musikk som er tonet ned når det er grom motorlyd. P.S Jeg har mye inboard film som du sikkert kan bruke. Jotakk kan godt mikse inn mere inboard film. Det skal vel fikses litt på dette også eventuellt få en variasjon av denne filmen på klubbDVD vil jeg annta.. "vi" (klubben) må nok legge noen fler planer for dette snart. Har fortsatt endel film fra sverige jeg ikke brukte, pluss litt inboard fra John Arild som også skulle vært med. Anngående miks av intervjuer og mennesker så er menneskene bak bilene minst like viktige som bilene og selve kjøringen. Jeg kjenner ikke alle i klubben godt... Men er klar over begrepet "kompisfilming" og har det i bakhodet mens jeg prøver å filme det som skjedde på treffet og få litt mangfold. Men selvfølgelig er det lettere å rigge på kamera på en du kjenner godt kontra en du aldri har snakket med før. En god bilfilm har jo bare noen få minutters bilkjøring... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet Februar 13, 2006 :tilber: :tilber: :tilber: Knallbra video Tor Morten! Dette var virkelig verdt å vente på, kvaliteten overgår alt annet som lages i samme skala her til lands. Veldig mye bra kameravinkler, mye filming fra biler og ikke minst, MYE filming av biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Februar 13, 2006 Veeeeeeldig bra film Tor Morten Kan ikke si annet enn att lysten til å reise på slike treff økte betrakelig etter å ha sett filmen *Løpe ut og skru* (evt så går jeg til sengs nå, skru mer i morgen) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Februar 13, 2006 ...men kan ikke vente 17% nuh 19min 34sek igjen her, hehe. Montro om pudster har fått med den flytende UrKøntry`n denne gangen, (selv om jeg kjørte som ei kjerring). Kom enda hjem med HELE bilen i behold denne gangen. La igjen noe plastikk i sigdal, men fant aldri ut hvor det kom fra: bh : Takk for innsatsen Pudding, du gjør mitt medlemskap så mye mere morro: rock : Bør vel utnevnes til æresmedlem snart. Mvh Magnus (Oi, 29% nuh og 16min og 40 sek igjen, weee) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Februar 13, 2006 Beste film fra et vinter-treff EVER !!!! :tilber: :tilber: Noen bør ansette Tor Morten som fotograf snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Februar 14, 2006 en ting å sei, rå film!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Februar 14, 2006 Veldig bra film Tor Morten, artig å se sin egen bil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet Februar 14, 2006 Nå laster jeg med 90KB/sek her, og etter det alle skriver her så venter jeg i STOOR spenning på å se denne mesterfilm Har lagd en egen liten film av det jeg filmet der oppe, ble ikke så bra men kanskje morro av andre å se denne? Er det en server jeg kan evt laste opp denne som folk kan laste fra? Sitter bare med 0,7 linje og det er ikke akkurat noe å laste ifra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet Februar 14, 2006 Nå laster jeg med 90KB/sek her, og etter det alle skriver her så venter jeg i STOOR spenning på å se denne mesterfilm Har lagd en egen liten film av det jeg filmet der oppe, ble ikke så bra men kanskje morro av andre å se denne? Er det en server jeg kan evt laste opp denne som folk kan laste fra? Sitter bare med 0,7 linje og det er ikke akkurat noe å laste ifra... Søk og du skal finne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet Februar 15, 2006 Sliter med nedlastnings linje sjøl.. holdt på i 13 timer i går med fart på 50kb/s Går ikke akkurat fort med mobil linje å sååååklart når det var 2 timer igjen klikket hele driten : bh : Så om noen har noe litt mindre klipp så, ja takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet Februar 15, 2006 Et greit tips er vel å bruke getright eller flashget slik at man kan fortsette fra der det skar seg etc 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet Februar 15, 2006 Sliter med nedlastnings linje sjøl.. holdt på i 13 timer i går med fart på 50kb/s Går ikke akkurat fort med mobil linje å sååååklart når det var 2 timer igjen klikket hele driten : bh : Så om noen har noe litt mindre klipp så, ja takk Har lagt videon på VAGNER så du kan prøve en annen server url: http://vagner.jeje.je/filmer/tor.morten.berg/vacn-2006-funasdalen-divx.avi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet Februar 16, 2006 470 kB/sek her, glede seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet Februar 16, 2006 Nå ligger filmene fra Canal Motor på Gatebil.no fra vintertreffet. Begge versjonene ligger ute, både i HD og vanlig! Last ned på http://www.gatebil.no Ellers! KJEMPE BRA jobbet av Pudding!!!! Storkoste meg når jeg så filmen! Artig med mye forskjellig filming! - Henrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet Februar 16, 2006 Klubbvideoen fra Tor Morten Berg ligger nå også i Mediabiblioteket på våre hovedsider: http://www.vwaudi-club.no/?s=media 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet Februar 17, 2006 Nå ligger filmene fra Canal Motor på Gatebil.no fra vintertreffet. edit: je fainn http://www.gatebil.no/index.php?id=747&pageid=116 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet Februar 17, 2006 Må gjerne få noen kommentarer... Og hvordan vil det være om dette blir filmen fra dette treffet til en eventuell 2006 klubbdvd? Jeg synes dette var veldig bra Tor Morten! Noen kommentarer til ting som kunne vært gjort anneledes har jeg dog: - bedre lyd på intervju (ekstern mic som du har nevnt sjøl) - litt renere klipping av intervju (f.eks i intervjuet med han som 'går for taking i 80 GTE' er det en setning som er klippet) - jeg tror jeg ville blandet klippene litt mer; for f.eks Audi Sentrum-bilene fungerer det bra å 'følge dem rundt banen', mens det f.eks for S2-en til Egil på ES-tuning blir den samme svingen litt mange ganger 'på rad' synes jeg. (ikke fordi det ikke er stas å se S2-en der, men fordi klippene blir relativt like) - ellers tror jeg kanskje det kunne gjøre seg med litt 'utenombane'; hva med noen klipp fra førermøte / middag / etc neste gang? - 'fort film av masse biler i depot' synes jeg at blir slitsom, men det er kanskje bare meg? Det jeg synes er veldig bra er: - kameraføring på det som er tatt ute på isen - imponerende mye forskjellig som er filmet, og med tanke på at det er kun du som har filmet alt dette skjønner jeg at du har hatt mye å gjøre den helga :-) - flott intro / outro - bra musikkvalg - kult at du har fått med mangfoldet PS: De 'negative kommentarene' kommer på bakgrunn av 'mas fra Pudding', altså :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet Februar 19, 2006 knall bra...jeg fikk ikkje vært med på treffet pga vi ikkje kom oss innigjen i tide...jobbe på sjøen sug når slike tilfelle skjer:/ flott jobb Tor Morten mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet Mars 30, 2006 her er en liten "film" fra vintertreffet i sverige. bedre sent enn aldri:o http://home.online.no/~jakrogh/filmer/quattrosladd.mpg lyd er ikke med grunnet en j***** snøskuter: bråk : som dro forbi som overdøvde alt... mvh Jan G. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet Mars 30, 2006 Ti hi: haha : Alle må jo lære. Ett sted må man begyne og dette var min:p Gikk bedere etter hvert da: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet Mars 31, 2006 her er en liten "film" fra vintertreffet i sverige.bedre sent enn aldri:o http://home.online.no/~jakrogh/filmer/quattrosladd.mpg lyd er ikke med grunnet en j***** snøskuter: bråk : som dro forbi som overdøvde alt... mvh Jan G. Hihi For et slemt videoklipp Kunne slengt på litt harrymusikk så kunne man ledd litt mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet Mars 31, 2006 Klippet gir vel egentlig bare blod på tann for de som hevder Audi er understyrt. Hadde samme problem flere ganger i den svingen at når jeg startet å legge den breit lenge før svingen så rettet den seg opp igjen. Noen som har tips på hva jeg gjorde galt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet April 8, 2006 hva gjorde den porsha på banen der da....? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...