Bilder og Filmer fra Vintertreffet

Anbefalte innlegg

alle som har noe film som inne holder audi. kan gjærne sende det til meg på to-salve@online.no så skal jeg få lagdt det ut på hjemme sia mi, der er det mye plass og helvetes mye båndbredde.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe treff :)

Mye fine bilder, om noen har flere bilder/film av 90'n min så hadde det vært kjempe om man kunne få det. :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han selvlysende julenissen her har film!

DSCF2797.sized.jpg

 

Jobber med det etter min normale jobb hver dag nå, dere får garantert se noe her på forumet på nett nå til helga! :D

 

-Tor Morten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra Tor Morten. Hoho jeg gleder meg: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, morro å se bildene fra festen i anekset lørdag natt, Jeg er sikker på at Ole får vondt i panna når han ser de.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det deler fra sofaen han knekker i panna?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det deler fra sofaen han knekker i panna?:)

Nei det har vi IKKE sett:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han selvlysende julenissen her har film!

DSCF2797.sized.jpg

 

Jobber med det etter min normale jobb hver dag nå, dere får garantert se noe her på forumet på nett nå til helga! :D

 

-Tor Morten

 

Good! regner med du slenger innpå noe fra onboard cam fra en S2 coupe også :P UTEN min stemme....heheh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det deler fra sofaen han knekker i panna?:)

 

Det er helt korrekt, er den solide sponplata som får gjennomgå her ;)

 

Satte meg ned i sofaen, og plutselig satt jeg på gulvet, den solide sofaen fra 1972 ville ikke lenger være med på leken når en solid norrbagge satte seg.

Måtte i etterkant bevise at det ikke var min overvekt, men derimot platens skrøpelige kvalite´ som var årsaken til sammenbruddet. Juryen fant ut at dette kun kunne bevises ved at tiltalte knuste platen ved å føre den mot pannen.

 

Ja, jeg har fortsatt kul og blodutredelser i panna.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er helt korrekt, er den solide sponplata som får gjennomgå her ;)

 

Satte meg ned i sofaen, og plutselig satt jeg på gulvet, den solide sofaen fra 1972 ville ikke lenger være med på leken når en solid norrbagge satte seg.

Måtte i etterkant bevise at det ikke var min overvekt, men derimot platens skrøpelige kvalite´ som var årsaken til sammenbruddet. Juryen fant ut at dette kun kunne bevises ved at tiltalte knuste platen ved å føre den mot pannen.

 

Ja, jeg har fortsatt kul og blodutredelser i panna.

 

Åsså den fiiine sofaen da gitt... Tenk hva de må betale for en ny spygrønn sofa?! Kanskje de må på museum for å få lik som den gamle. Håper hun gamle dama i overetasjen setter seg på den ødelagte sofaen og får seg en overraskelse : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har noen filmklipp fra treffet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har noen filmklipp fra treffet?

 

Sitat Tor Morten:

 

Jobber med det etter min normale jobb hver dag nå, dere får garantert se noe her på forumet på nett nå til helga!

 

-Tor Morten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har noen filmklipp fra treffet?

 

Skal få lagt ut noe småtteri selv straks.

 

Digresjon:

Det heter video og videoklipp, ikke film og filmklipp. Film er noe som produseres som regel i Hollywood, video er noe du ordner med videokameraet ditt selv ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger ut noen bilder fra treffet. Tok ikke så mange bilder, ble mest filming.

 

audi1.JPG

audi2.JPG

audi3.JPG

audi4.JPG

audi5.JPG

audi6.JPG

audi7.JPG

audi8.JPG

audi9.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må jeg si det?

 

EDIT:

 

Hvor er bilder av min Super90?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må jeg si det?

 

Så klart. SI DET SI DET SI DET!!!!

 

Hva da forresten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må jeg si det?

 

EDIT:

 

Hvor er bilder av min Super90?

har ikke program til å redigere bort skilt, så da kan de legge godt gjemt i hiddenn litt til;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det deler fra sofaen han knekker i panna?:)

 

...det var den sofafjøla jeg fikk i hue eller var det 96%`n som vegard og ole pusha i mæ?:full:: brick ::rolleye::venner: Hadde litt vondt i hue på Søndag etter en hel full Lørdag med mye "Magnus gjør ting han ikke kan!"

 

Charlotte; jeg minnes i et bittelite øyeblikk at du tok noen bilder av meg, kan du vise og demostrere hvor gøy vi hadde det?

 

Glemmer ikke hu gamle dama som kom ned, skikkelig heks, LOL "Nu ringer jag p-p-p-polisen!"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må jeg si det?

 

EDIT:

 

Hvor er bilder av min Super90?

 

DSCF2885.sized.jpg

DSCF2886.sized.jpg

DSCF2887.sized.jpg

 

Ikke mye å skryte av, men. :P

 

edit: hvis du er av typen som ikke liker u-sladdede bilder, så kan du jo fjerne bildene fra posten. :)

edit igjen: du ser ikke mye av skiltene på de bildene heller, gitt.. men om du vil ha større bilder fjerner du .sized fra filnavnet. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemmer ikke hu gamle dama som kom ned, skikkelig heks, LOL "Nu ringer jag p-p-p-polisen!"

 

Haha, husker hu sa det der! Lå i senga innpå et av de andre rommene..Da lo jeg godt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke mye å skryte av, men. :P

 

edit: hvis du er av typen som ikke liker u-sladdede bilder, så kan du jo fjerne bildene fra posten. :)

edit igjen: du ser ikke mye av skiltene på de bildene heller, gitt.. men om du vil ha større bilder fjerner du .sized fra filnavnet. :)

 

Det der er vel feil 90-quattro ? Mener JAM sin har andre bokstaver ?!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der er vel feil 90-quattro ? Mener JAM sin har andre bokstaver ?!

 

Ouch. Daså. :P

 

Får lete i galleriet, da.. Prøvde å ta bilder av alle, men det var ikke alltid jeg orka å stå med kameraet klart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der er vel feil 90-quattro ? Mener JAM sin har andre bokstaver ?!

 

Takk Frank. Godt observert. Har hvite klistremerker på sidevinduene bak også.

 

Om skiltene mine kommer på trykk : do : jeg i. Er ikke noe skummelt med den bilen. Helt orginal.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke noe skummelt med den bilen
Bare sjåføren som ser skummel ut :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.