#76 Skrevet Februar 11, 2006 Ser de går en film fra treffet på Canal Motor. Hvem har laget den filmen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Februar 11, 2006 Ser de går en film fra treffet på Canal Motor. Hvem har laget den filmen? Canal Motor var der selv og filmet, så er vel dem som har laget den ..men, går det an å se den filmen på NETT en plass? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Februar 11, 2006 Ja canal motor var der. Pratet med han som filmet ett par ganger. Og siden jeg ikke har canal motor lurer jeg også på om det finnes noen steder å se "repotasjen"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Februar 11, 2006 Ser de går en film fra treffet på Canal Motor. Hvem har laget den filmen? Jeg, Marius og Dan Henning var på nachspiel med han fyren. Så noe av det som var filmet, ikke at jeg husker så mye av det men håper noen i klubben kontakter han så det kan brukes til vår film å. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Februar 11, 2006 Einar Roland fra Canal motor har laget et 5 minutters klipp fra vintertreffet. Det er fortsatt uvisst om filmen skal legges ut hos Canal Motor, Audisentrum weben eller på Gatebil.no. Det finnes to versjoner; En i vanlig oppløsning og en i HD-format. HD formatet er helt rått! Første gangen jeg har sett HD-film på HD-tven min. Det er krystallklare bilder. Skal snakke med Roland om vi kan få lagt det ut snart... Henrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Februar 11, 2006 Kjempefint Henrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Februar 12, 2006 Einar Roland fra Canal motor har laget et 5 minutters klipp fra vintertreffet. Det er fortsatt uvisst om filmen skal legges ut hos Canal Motor, Audisentrum weben eller på Gatebil.no. Det finnes to versjoner; En i vanlig oppløsning og en i HD-format. HD formatet er helt rått! Første gangen jeg har sett HD-film på HD-tven min. Det er krystallklare bilder. Skal snakke med Roland om vi kan få lagt det ut snart... Henrik filmen fra vinter treffet går allerede på canal motor så det i dag og i går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Februar 12, 2006 Her ligger noen bilder fra vintertreffet http://audia4.dontexist.org bedre sent enn aldri:o mvh Jan G. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Februar 12, 2006 Her ligger noen bilder fra vintertreffet http://audia4.dontexist.org bedre sent enn aldri:o mvh Jan G. så gigantiske størrelser der. Ble litt kål å få sett dem, men my gøy der. Mvh Magnus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Februar 12, 2006 Jeg har redigert ferdig et "forslag" til film fra vintertreffet... Den ble desverre 29 minutter lang, og er egentlig uegnet for å legges på nett. Men jeg har pakket den i DivX video og laster opp til en server nå. Poster link her nå kl 24.00 når den har kommet seg online på nett. -Tor Morten Berg Edit: Driver å klipper til en kortere 4-5 minutters snutt som er mer egnet å ha på eventuellt klubbens forside eller slikt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Februar 12, 2006 Jippi... Vil ha lang verson: rock : Edit. Ble det no bra av filmingen på bilen min da eller ble det bare hvit av all snøen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Februar 12, 2006 så gigantiske størrelser der. Ble litt kål å få sett dem, men my gøy der. Mvh Magnus nå er det bedre med den linken også som jeg kan se...... innstillingsfeil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Februar 12, 2006 Venter i spenning .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Februar 12, 2006 Jippi... Vil ha lang verson: rock : Edit. Ble det no bra av filmingen på bilen min da eller ble det bare hvit av all snøen? Har sett litt av filmen.. "JÆVLA PIGGFRI!" hahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Februar 12, 2006 Har sett litt av filmen.. "JÆVLA PIGGFRI!" hahaha Jeg viste jo ikke at det var mikrofon i bilen: bh : Sa jeg noe mere dumt eller: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Februar 12, 2006 Jeg har redigert ferdig et "forslag" til film fra vintertreffet... Den ble desverre 29 minutter lang, og er egentlig uegnet for å legges på nett. Men jeg har pakket den i DivX video og laster opp til en server nå. Poster link her nå kl 24.00 når den har kommet seg online på nett. -Tor Morten Berg Edit: Driver å klipper til en kortere 4-5 minutters snutt som er mer egnet å ha på eventuellt klubbens forside eller slikt. Venter i spenning Altid gøy med film, og enda bedre når du har "laget" dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Februar 12, 2006 Her er min lange versjon av video fra Vintertreffet på nett: vacn-2006-funasdalen-divx.avi (Divx video, http://www.divx.com , Høyre lagre mål som. 261 mb stor video (249 på disk)) Denne er klippet slik at de som ikke var der får se... "nesten" allt som skjedde.. med andre ord er den egentlig ubehagelig lang.. Faktisk rett under 30 minutter i spilletid. Skal klippe sammens en litt kortere som er litt mer morro for de ikke så bilintresserte å se, men slik som dette ble det altså. Må gjerne få noen kommentarer... Og hvordan vil det være om dette blir filmen fra dette treffet til en eventuell 2006 klubbdvd? -Tor Morten Berg Edit: Må rette en stor takk til http://www.driftfun.com for hosting plass for videon. Virker som folk var fornøyde med hastigheten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Februar 12, 2006 Yooohoo... *Laster ned* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Februar 12, 2006 Yooohoo... *Laster ned* hah...hvem blir først ferdig ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Februar 12, 2006 Lastin er påbegynt. Kan jo ikke legge meg nå. Kommet til å være trøtt i morra gett. Men det er sikkert værdt det: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Februar 12, 2006 Kanonbra.. skal dra fram potetgullposen nå Überbra hastighet og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Februar 12, 2006 Kanonbra.. skal dra fram potetgullposen nå Überbra hastighet og I granskauen til linja da!!!! KONGE!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Februar 12, 2006 Kanonbra.. skal dra fram potetgullposen nå Überbra hastighet og Prøvde å avbryte nedlastinga di Furre, men uten hell .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Februar 12, 2006 I granskauen til linja da!!!! KONGE!! Greit å bo på studentby sånnsett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet Februar 12, 2006 Greit å bo på studentby sånnsett Hehe...skjønner:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...