Bilder og Filmer fra Vintertreffet

Anbefalte innlegg

Er Frisak sin. Hadde det ikke vært for han så hadde ikke treffet blitt noe av. Derfor fikk han kjøre der med Pooochen sin. Enkelt å greit: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er for dumt...spurte på vag treff jeg også, men fikk ikke lov... ;(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gidder ike...

men vi eier Rudskogen, og hvis jeg ordner en billig deal på leie av banen og omerådet, så vil jeg få kjøre med min bil da eller..??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Intressant tema, men har vel ingen relevans for DENNE tråden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

enig i det du ;)

men typisk klubber... Regler er til for å holdes sa John Kopperud en gang til meg, da synes jeg de skal det....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

enig i det du ;)

men typisk klubber... Regler er til for å holdes sa John Kopperud en gang til meg, da synes jeg de skal det....

Faen til kverrulering da, dette har vært diskutert før. Klubben var enig om at porschen skulle kjøre, grunnet Frisak`s viktige rolle i klubbens vintertreff, som det også sto om i siste Treffpunkt.

Oss, vi, "vanlige" medlemmer, må dermed kjøre riktig merke for å få kjøre på treffene. : smil : : smil : : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen til kverrulering da, dette har vært diskutert før. Klubben var enig om at porschen skulle kjøre, grunnet Frisak`s viktige rolle i klubbens vintertreff, som det også sto om i siste Treffpunkt.

Oss, vi, "vanlige" medlemmer, må dermed kjøre riktig merke for å få kjøre på treffene. : smil : : smil : : smil :

det er for dumt, jeg kan ordne nesten graTIS LEIE AV RUDSKOGEN, SKAL JEG DA KUNNE KJØRE SÅ MYE JEG VIL DA ELLER...?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er for dumt, jeg kan ordne nesten graTIS LEIE AV RUDSKOGEN, SKAL JEG DA KUNNE KJØRE SÅ MYE JEG VIL DA ELLER...?

Ja :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vær snill og hold dere til emne. Det eksisterer allerede en tråd der dette emnet er diskutert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klippet gir vel egentlig bare blod på tann for de som hevder Audi er understyrt. Hadde samme problem flere ganger i den svingen at når jeg startet å legge den breit lenge før svingen så rettet den seg opp igjen. Noen som har tips på hva jeg gjorde galt?

Grunnen er vel Torsen-diff og EDS istedet for manuelle sperrer.. Har ikke (som jeg kan huske) sett en nyere quattro som klarer å holde sladden skikkelig i lange svinger..

Edit: Vektbalansen er vel også en faktor..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grunnen er vel Torsen-diff og EDS istedet for manuelle sperrer.. Har ikke (som jeg kan huske) sett en nyere quattro som klarer å holde sladden skikkelig i lange svinger..

Takk:) Da fikk jeg svar på det også: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.