Anbefalte innlegg

Jeg har plass, jippi. Er det noen andre i fra klubben som skal den helgen?

Vil forøvrig gi ris til audisenter bergen som bare ville prioritere folk som hadde kjøpt nybil hos de, og ros til møller ensjø som tok meg imot med åpne armer med ordene: Listen er full og sendt inn men vi er den største forhandleren og hvis vi vil ha med en til så gjør vi det.

Og sånn ble det, gleder meg.: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel bare å "prøvekjøre" en quattro hos Møller så er man med i trekningen om plass, er det ikke slik?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Juhu :)

 

Jeg fikk vite i dag at det ser ut til at jeg fikk en plass 8. & 9. Mars :)

 

Skal prøve å la det være igjen noen hele biler til deg Christian ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig og melde seg på slikt om man har gammel audi quattro også?

Pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Juhu :)

 

Jeg fikk vite i dag at det ser ut til at jeg fikk en plass 8. & 9. Mars :)

 

Skal prøve å la det være igjen noen hele biler til deg Christian ;)

 

 

Din snik, det er den helgen bergen skal, den som ikke jeg fikk plass på.

Ja du må spare litt biler igjen til meg, hvet du hva det er forresten? - fikk bare vite 12 audier med to motoralternativer i forbifarten.

Pris er 6000 + moms, litt stivt men er sikkert verd det for kinderegget: jakke , hotellopphold med mat og Audi driving experience.: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er A4 de bruker på disse kursene.

 

Og jeg kan trøste deg med at du får skikkelig valuta for pengene!!!

 

Og rosinen på kaka er en tur rundt banen til slutt med en av instruktørene i en heftig bil. Du må si fra hvilken bil det blir i år. Når jeg var der så var det RS6 med ispigg.

I år bør det kanskje være den nye RS4'n de bruker?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Din snik, det er den helgen bergen skal, den som ikke jeg fikk plass på.

Ja du må spare litt biler igjen til meg, hvet du hva det er forresten? - fikk bare vite 12 audier med to motoralternativer i forbifarten.

Pris er 6000 + moms, litt stivt men er sikkert verd det for kinderegget: jakke , hotellopphold med mat og Audi driving experience.: smil :

 

Oj, det var dyrt. Glad vi er stor kunde på jobben jeg, Koster ikke meg noe :D

 

Skal selvsagt avlegge rapport, men vet foreløpig ikke mer enn det Roger skriver her :)

 

Fristelsen er selvsagt plutselig veldig stor for å skru sammen prosjektbilen og vise instruktørene at de gamle fortsatt er eldst ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:confused: ??? Hva er dette for noe a? Alderi hørt om dette før jeg. Hva skjer og hvor skjer det?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det heter Audi driving experience og blir arrangert av forhandlerne her i landet, stedet er en isbane nær gol eller geilo og instruktørene er fabrikksførere fra tyskland, blir sikkert lærerikt da jeg til no bare er selvlært på de lokale veiene/parkeringsplassene her de få gangene det er glatt i året.

Jeg skal kjøre opp selv og hiver sikkert doningen utpå noen runder dersom det tillates.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært med på et av disse quattro-kursene ved Hunderfossen. Dersom opplegget er likt det jeg var på kan jeg anbefale dette på det sterkeste! En opplevelse jeg aldri vil glemme. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En uke igjen no #glede seg#.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom hjem fra Gol AKKURAT! Var helt rått... vet ikke om jeg skal legge ut noen bilder enda! ;) Men er mye å glede seg til iallefall!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom hjem fra Gol AKKURAT! Var helt rått... vet ikke om jeg skal legge ut noen bilder enda! ;) Men er mye å glede seg til iallefall!!!

 

Øy!

 

Hvilke biler er der i år da?

 

Jeg drar oppover i morgen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er halvparten A4 1.8TQ og halvparten A4 2.0TQ. Får kjøre begge deler like mye! Er superprofesjonelt opplegg helt fra man kommer til man drar! Kan absolutt anbefales til alle!

 

Og så fikk vi sitte på med denne godbiten på slutten: : rock :

quattrokurs.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Johoo.. det bildet sier mer enn tusen ord.

Husk å spare litt til meg Thomas, jeg reiser lørdag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Johoo.. det bildet sier mer enn tusen ord.

Husk å spare litt til meg Thomas, jeg reiser lørdag.

Bør være mulig å spare litt, den ene A4`en vi kjørte først hadde f.eks gått 135km før vi startet kjøringen. Men hvor lenge de holder aner jeg ikke, for kan garanteres at det ikke spares på noe. Går minst like mye sidelengs som rett frem i løpet av dagen.

 

Utrolig profesjonelt, man føler seg virkelig "spesiell" helt fra ankomst til avreise!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig profesjonelt, man føler seg virkelig "spesiell" helt fra ankomst til avreise!

 

 

Det er bra.

Og jeg var litt redd for at instruktørene ville holde oss igjen siden vi "ikke har peiling". At man stopper etter hver sving for å debriefe om hva som kan gjøres bedre til neste sving og sånt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bra.

Og jeg var litt redd for at instruktørene ville holde oss igjen siden vi "ikke har peiling". At man stopper etter hver sving for å debriefe om hva som kan gjøres bedre til neste sving og sånt.

Neida, her er det om å gjøre å kjøre mest mulig sidelengs i enkelte øvelser! Men man blir stoppet og gitt tips om hva man kan gjøre bedre ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

for melde meg på et sånt kurs neste år:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du fikk vel en fin "URKUNDE"-diplom også Kjetil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.