#1 Skrevet Januar 31, 2006 Hei å hå nytt medlem her...har etter mange år's ønske gått i anskaffelse av en s2 coupe 92 mod. så da måtte jeg nå bare skaffe meg et medlemsskap her i klubben. blir vel å legge inn noen bilder av bilen når jeg kommer meg hjem fra sjøen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2006 Hei og velkommen i klubben! S2 Coupe ja, det hørtes interessant ut, gleder meg til du kommer hjem fra sjøen og får lagt ut bilder av denne! Forresten, "hvor" på sjøen arbeider du? Er nemlig flere sjøfolk innad i lokallaget... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2006 Nei driver nå nede i varme afrika (nigeria) på en supply båt for Bourbon offshore. litt om bilen 1992mod, rs front skjørt og bakspoiler, 17"rs4 sommer med 225/35, orginale s2 vinter, burgunder met lakk (orginal) nymontert defa me fjernstyrt sentrallås,sort skinn int, på montert chip,dump,kn filter. bilder kommer vel i slutten av februar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 31, 2006 velkommen i kubben da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 31, 2006 Velkommen skal du være! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 1, 2006 Kjekt med nye folk i klubben da, velkommen skal du iallefall være... Audi S2 you say?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 1, 2006 Velkommen skal du være ja =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 2, 2006 Hei å hå nytt medlem her...har etter mange år's ønske gått i anskaffelse av en s2 coupe 92 mod. så da måtte jeg nå bare skaffe meg et medlemsskap her i klubben. blir vel å legge inn noen bilder av bilen når jeg kommer meg hjem fra sjøen. Velkommen i klubben! Gleder meg til å se bilen din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 3, 2006 Velkommen til oss:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 3, 2006 Velkommen ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 9, 2006 Nei men hei du, og takk for sist!! No har du bil til bakken hjemme ja Gleda me t å sjå skutå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...