Anbefalte innlegg

Hei å hå :)

 

nytt medlem her...har etter mange år's ønske gått i anskaffelse av en s2 coupe 92 mod. så da måtte jeg nå bare skaffe meg et medlemsskap her i klubben. blir vel å legge inn noen bilder av bilen når jeg kommer meg hjem fra sjøen. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei og velkommen i klubben! :)

 

S2 Coupe ja, det hørtes interessant ut, gleder meg til du kommer hjem fra sjøen og får lagt ut bilder av denne! : smil :

 

Forresten, "hvor" på sjøen arbeider du? Er nemlig flere sjøfolk innad i lokallaget... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei driver nå nede i varme afrika (nigeria) på en supply båt for Bourbon offshore.

 

litt om bilen :)

1992mod, rs front skjørt og bakspoiler, 17"rs4 sommer med 225/35, orginale s2 vinter, burgunder met lakk (orginal) nymontert defa me fjernstyrt sentrallås,sort skinn int, på montert chip,dump,kn filter.

 

bilder kommer vel i slutten av februar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

velkommen i kubben da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen skal du være!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjekt med nye folk i klubben da, velkommen skal du iallefall være...:)

 

Audi S2 you say?! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen skal du være ja =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei å hå :)

 

nytt medlem her...har etter mange år's ønske gått i anskaffelse av en s2 coupe 92 mod. så da måtte jeg nå bare skaffe meg et medlemsskap her i klubben. blir vel å legge inn noen bilder av bilen når jeg kommer meg hjem fra sjøen. : vinke :

 

Velkommen i klubben! Gleder meg til å se bilen din.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei men hei du, og takk for sist!!

 

No har du bil til bakken hjemme ja : smil :

 

Gleda me t å sjå skutå ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.