Haugesund: Lokallagsmøte Torsdag 2 Feb - Peppes Pizza!

Anbefalte innlegg

Er vel duket for en ny kveld med noe godt å spise i morgen?

Kan vi være på Aksdal Bil som vanlig Tore?

 

Håper på godt oppmøte!

 

Mvh GO : rb :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel duket for en ny kveld med noe godt å spise i morgen?

Kan vi være på Aksdal Bil som vanlig Tore?

 

Håper på godt oppmøte!

 

Mvh GO : rb :

 

 

Kan desverre ikke komme i morgen. så det blir vell et møre på

Får det ikke til å klaffe uansett: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar en sjefsavgjørelse jeg da! Vi møtes på Peppes Pizza på Kaien i Haugesund klokken 19.30!

 

Velmøtt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er offshore så får ikke mulighet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

faen, skal jobbe overtid i dag og, har ikkje vert på ei stund no, men rekner med og stille sterkere til våren når eg får fiksa ein bulk og små ting

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som kan i dag eller? har bare fått tilbake melding fra Karl Oskar, han og eg møte vertfall opp. Viss me blir få så kan me kanskje ta en bowling tur istedenfor? får se hvordan oppmøte blir.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil bare meddele at vi var 4stk som satt på peppes i dag, elendig oppmøte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til sommeren kommer jeg hjem Glenn , så da blir "vi" kanskje 5 på møtene ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er på reisejobb i Sogn nå, så eg hadde desverre ikke mulighet til og komme....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det samme skjer hver eneste år, dårlig oppmøte i vinterhalvåret. Jeg visste det ikke kom til å komme noen idag og prioriterte dermed andre ting og kommer (desverre) til å gjøre det samme igjen også neste gang dersom det ikke kommer indikasjoner på vi blir flere. Har ikke vært særlig spennende de siste møtene så enten får vi innse fakta at interessen for møter i vinterhalvåret kanskje er for laber til at vi skal fortsette, ELLER må vi igjen prøve å gjør noe for at folk skal komme uten at jeg vet hva det skulle være.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke bare pga jeg nå bor her, men hadde det vært en ide å prøveflytte neste møte innover til f.eks. Ølen eller Etne? Tror ihvertfall ett par herfra hadde tatt turen dersom møte hadde vært her, og kanskje vi på den måten kunne "vervet" flere til å komme på møtene fremover selv om de til våren blir i Aksdal?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til sommeren kommer jeg hjem Glenn , så da blir "vi" kanskje 5 på møtene ;)

 

må først skaffe deg VAG igjen da Rling ;)

 

Når det gjelder møter innover Ølen/Etne, så syns jeg dette blir litt vel langt innover for min del. Syns Aksdal er en grei plass å være jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde kje sjangsen eg helle idag.. men de komme seg vel utøve, går jo an å

prøva et kvart nytt, + at intr,arblyst osv komme vel når lysare å veret?

 

jeje

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må først skaffe deg VAG igjen da Rling ;)

 

Når det gjelder møter innover Ølen/Etne, så syns jeg dette blir litt vel langt innover for min del. Syns Aksdal er en grei plass å være jeg.

 

Dersom alle har samme innstillingen kan en heller ikke forvente at de innover gidder å ta turen og en kan dermed ikke klage på dårlig oppmøte : vinke : Dersom en ikke er villig til å prøve noe nytt tror jeg heller ikke ting umiddelbart vil bedre seg og sjansen for dårlig oppmøte også de 2-3-4 neste gangene er relativt stor

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

uff, måte svikta eg og sidan bilen ikke like seg ute om vintern, sikkert grett å prøve å ha møte andre plasser, vist da blir betre opp møte av det, er jo ikke alle så bur nærme hgsd... og om da blir litt lenger for min del så ska da nok gå grett, når vinteren e øve for i år..

 

Typisk når det er møte at eg må jobbe øveti elle bilen er inne på rep:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjørte unger til forskjellige treninger i hele går kveld og hønemor var på jobb, så det var umulig for meg å komme .

 

Men selvfølgelig er jeg intr. å prøve noe nytt.

Har snakket litt med Eskevik på Møller for ett møte og omvisning på nybygget , der var vi velkommen men vi burde vente litt til det verste hadde roet seg litt. Så vi kan jo prøve å ta Mars eller April møte der eller ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

etter min meining er Ølen og Etne for langt innover, for dei fleste.

Lite aktuelle steder mellom aksdal og ølen

 

Er ofte dårlig oppmøte dei første mnd. i året + denne gangen kresjet det for mange med jobb.

 

Tror det kommer seg når vi nå går mot lysere tider :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjørte unger til forskjellige treninger i hele går kveld og hønemor var på jobb, så det var umulig for meg å komme .

 

Men selvfølgelig er jeg intr. å prøve noe nytt.

Har snakket litt med Eskevik på Møller for ett møte og omvisning på nybygget , der var vi velkommen men vi burde vente litt til det verste hadde roet seg litt. Så vi kan jo prøve å ta Mars eller April møte der eller ??

 

Høres bra ut!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pleier som regel å krasje for meg disse møtene, enten er eg offshore, mekking av bilen+++...

denne gangen var det kurs, var på vei heimover på torsdag, men nådde ikkje den ferja eg hadde tenkt så blei ikkje t at eg nådde det denne gang hellår:o litt seint og komme siganes i 8-hal9 tiå...

 

har ein plan om å komme meg utover på disse møtene,men dukker alltids nåke opp..: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

etter min meining er Ølen og Etne for langt innover, for dei fleste.

Lite aktuelle steder mellom aksdal og ølen

 

Er ofte dårlig oppmøte dei første mnd. i året + denne gangen kresjet det for mange med jobb.

 

Tror det kommer seg når vi nå går mot lysere tider :)

 

Det jeg skriver og foreslår er å prøve innover her nå når det alikevell er så dødt og "ingen" som kommer for på den måten kanskje få flere herfra utover på møtene, det er selvsagt ikke aktuelt å gjør det permanent!

 

Som sagt før er det dumt å ha det på Aksdal bil pga en da er avhengig at Tore kommer, men ellers er det grei plass. Men problemet vårt er uansett ikke plassen men snarere det at "ingen" gidder å ta turen.

 

Så på grunnlag av oppmøte forrige gang og også det at det ihvertfall i mine øyne har vært usedvanlig dødt/kjedelig de siste gangen, burde vi være villige til å prøve noe nytt framfor å bare gjør som strutsen å stikke hodet i sanden og håpe på bedring :rolleye:

 

Eller alternativt som også allerede skrevet, kanskje vi bare skal innse at november -> april er døde mnd i lokallaget vårt og at vi ikke skal gidde å gjør noe for å få bedring og bare "godta" dårlig oppmøte?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å prøve å få til en Poleringskveld engang snart? trenger bare ett stort nok lokale å stå i..

 

Min trenger seriøst en polering snart..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå må dåkke ikkje stappa håvene neri sanden fordi det har vært litt

dårlig oppmøte dei siste gongene :confused:

Folk må jo få lov å jobba osv hehe

Tenke de komme seg eg, barra bli litt bedre ver, lysare som sagt osv......:)

 

God gang fiskestang! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er enig med Dag Anders her, -noen ganger passer det ikke for folk å komme og sånn er det bare. Vi kan ikke forandre på alt mulig bare av den grunn.

 

Jeg syns vi skal fortsette slik vi har gjort og ikke bry oss formye om vi ikke blir så mange alltid. Det med møte hos Møller hørtes artig ut, det må vi få til.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK, da sier vi det bare sånn at vi fortsetter som før med møter på Aksdal og ingen får lov å være sure og gretne for at det ikke kommer så mange folk : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.