Oslo: Temakveld hos Pole Postion 22. MARS kl 17

Kommer du på temakvelden?  

27 stemmer

1. 1. Kommer du på temakvelden?

• Ja, dette vil jeg være med på!
    • Nei, passer ikke
    • Kanskje, må spørre om lov først

Anbefalte innlegg

Oslo lokallag i samarbeid med Pole Position inviterer til temakveld på Rasta - Lørenskog Onsdag 22 MARS Adresse:Østlifaret 9, 1476 RASTA. Vi holder til i Lørenskog, rett utenfor Oslo. Avkjøring fra E6 nordover ved Karihaugen. Fra rundkjøring ved El-kjøp (inn ved Hydro/Texaco) er det tredje vei til høyre (ca 1km fra El-kjøp/Hydro/Texaco)

Meld deg på i avstemningen over!

Kopi av invitasjonen:

Vi inviterer til klubbkveld her på Rasta onsdag 22. mars. Vi starter fra kl. 1700 og holder på utover kvelden.

Det blir nyheter for 2006, dekk, felger, bremser, understell etc...., litt om trender dekk/felg, info fra produsenter/leverandører som er tilstede, Max Power stikker innom, konkurranser med fine premier, tilbud på div. produkter, og samtidig treffe mange andre med sterk interesse for bil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det i Fabruar eller Mars da Arne? Det står Februar i overskriften, og Mars i invitasjonen.

Uansett så er jeg med jeg vet du. : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det i Fabruar eller Mars da Arne? Det står Februar i overskriften, og Mars i invitasjonen.

Uansett så er jeg med jeg vet du. : ja :

Huff, er visst trøtt jeg. Godt du følger med Roger. Dette er nå rettet : flau :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ettersom det er mars, da kan du slette min stemme på "Kan ikke", for 22 mars har jeg fri om kvelden :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ettersom det er mars, da kan du slette min stemme på "Kan ikke", for 22 mars har jeg fri om kvelden :)

Jeg får ikke gjort noe med avstemningen, men noterer meg bak øret at du kommer. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har slettet din nei stemme og lagt til en ja stemme. (navnet ditt ble ikke synlig)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:tilber: Takker og bukker! :) Kan fint leve med å være anonym jeg vettu ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må vel prøve å få tatt med en tur... Må bare se om jeg jobber kvelden eller dagen den dagen... hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis bilen blir klar er jeg selvfølgelig med. Dette blir vel ikke bare vag, eller hva?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres veldig bra ut jeg kommer:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis bilen blir klar er jeg selvfølgelig med. Dette blir vel ikke bare vag, eller hva?

Blir nok mange andre enn VAG også ;) (klippet fra hjemmesiden deres):

Vi inviterer bilklubbene til klubbkveld hos oss i Pole Position. Denne kvelden presenterer vi nyheter innen dekk/felger/understell/bremser etc for 2006. Enkel bevertning!

Vi gjennomgår trender, konkurranser med fine premier, og bladet MaxPower kommer også. Vel møtt til en interessant kveld. Eksperter på dekk, felger, bremser og Hurtigruta Carglass vil være tilstede og reparere stensprutskader. Gode tilbud til alle som stiller denne kvelden.

Konkurranse: Vi ber bilklubbene plukke ut tre sjåfører til vår F1-simulator konkurranse. Så blir det å se hvilke bilklubb/ merke som har de "beste" sjåførene. Påmelding ved oppmøte denne kvelden. Flotte premier

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minner om temakvelden hos Pole Position neste ONSDAG kl 1700

Jeg kan desverre ikke møte selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å pirke litt mere Arne, den 22. er vel onsdag eller? ;)

fikk mail fra Jan Erik om at det blir mulighet for å kappkjøre med Henning Solberg der oppe, ettersom han dukker opp.

Her er mailen jeg fikk:

Tillater å sende en "reminder" om vår klubbkveld til onsdag (22.03). Det ser ut til å bli meget bra respons, og håper det kommer mange fra din klubb også! Vi får også besøk av Henning Solberg. Noen som vil møte han til dyst i våre F1-simulator?

Produktpresentasjoner, nyheter, enkel bevertning, konkurranser, premier, tilbud, gratis stensprut rep. av frontrute, MaxPower, reiser etc....

Velkommen til oss!

Holder åpent hus fra 1700 ->

Jan-Erik Sofiedal

Pole Position as

PB 63 - 1476 RASTA

Norway

Telf: 0047 67 97 21 61

Fax: 0047 67 97 56 21

mobil: 0047 918 72 825

mail: jes@poleposition.no

web: http://www.poleposition.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å pirke litt mere Arne, den 22. er vel onsdag eller? ;)

fikk mail fra Jan Erik om at det blir mulighet for å kappkjøre med Henning Solberg der oppe, ettersom han dukker opp.

JAJA, korrigert. Godt du følger med Roger, over.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo jobben min å finne feil vettu Arne, så det skulle bare mangle? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer! :D

Er klar for F1 simulator også jeg, må få vise han derre Solberg hvordan man skal kjøre bil.... : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur vi må regne m at det blir mye folk der, flere klubber som er invitert, og de som har vært der før veit at dette er en liten butikk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer! :D

Er klar for F1 simulator også jeg, må få vise han derre Solberg hvordan man skal kjøre bil.... : haha :

me 2 : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står på hjemmesiden til Pole Position at hver klubb skal velge ut 3 pers til å kjøre konkurransen...!? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står på hjemmesiden til Pole Position at hver klubb skal velge ut 3 pers til å kjøre konkurransen...!? : klø :

vi for race litt opp rælingstunnelen før vi reiser opp dit:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får prøve å komme en tur vel. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange som har lyst til det, jeg selv skulle øsnke det, sikkert noe som blir skuffet etc...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å gjøre dette mest rettferdig foreslår jeg loddtrekning av de tre plassene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å gjøre dette mest rettferdig foreslår jeg loddtrekning av de tre plassene.

Den er god, men det bør kanskje gjøres på forhånd? De som er interessert kan jo f.eks si ifra her...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil og væææme! : vinke : Lenge siden jeg har sett alle nå :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.