Oslo: Temakveld hos Pole Postion 22. MARS kl 17

Kommer du på temakvelden?  

27 stemmer

1. 1. Kommer du på temakvelden?

• Ja, dette vil jeg være med på!
    • Nei, passer ikke
    • Kanskje, må spørre om lov først

Anbefalte innlegg

Jeg kjører gjerne litt mot han derre Solberg jeg, og er gjerne med på loddtrekningen.

Nina: Ja, du har vært sløv med oppmøtet de siste månedene. :fy:

Men du kommer fram igjen med trekkfuglene, og det er bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Please la meg kjøre imot Henning S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noen forresten fått med seg hvem som leder F1-konkurransen på sidene til Pole Position? Hvis dere skal inn å se, så sjekk mitt team også da. Det heter Flåklypa racing. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som vi har flere kompetente førere her, så jeg trekker meg frivillig fra loddtrekningen.. Kan jo såvidt kjøre bil, så hvordan skulle jeg få det til i simulator : klø ::rolleye:: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og en annen i klubben satser på å komme. Blir spennende å ta en titt på nye produkter osv. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir forhindret, kommer derfor ikke. Surt egentlig, men sånn går det når man ikke holder orden på datoer :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig OT, men er det noen som kan låne meg 400,- i kveld? Er helt blakk nå og får ikke forskudd på lønna før på fredag (snakk om dårlig timing : bh : ). Fikk ordnet meg forskudd på feriepengene også, men de kommer ikke før jeg får lønn den 12. april : gråter :

Faen ta veiavgifter, forsikringer og bomringen i Oslo : bråk :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja da var det gjennomført. Kan ikke si det stod helt til forventningene desverre, men kom ikke før klokken 17.50, så vet ikke hva som skjedde før det. Men stod noen søte biler utenfor der ihvertfal :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pølsene var da greie og cola var det jo nok av da ;) Men var ikke noe særlig med aktiviteter og supertilbud som ble reklamert med iallfall : rolleyes Men hyggelig å treffes som alltid da :) Og vi viste jo ganske bra fremmøte i forhold til de øvrige klubbene, så litt good-will har vi nok fått : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får håpe det. Syns det var ganske mange vw-audi folk der i forhold til fra stjernebuss og peugeot klubben ihvertfal. Men Stjernebuss AMG'en som var der børna avgårde og spruta ned en bil som kom bak med småstein :P Viktig gjort, stakkars gamle karn som kom med bilen bak så helt forskrekka ut idet det spruta småstein i frontruta og panseret på bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.