#1 Skrevet Mars 9, 2005 hva kosta det for RS4 gitteret og hvor kjøpte du det?! -- Roger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 9, 2005 hva kosta det for RS4 gitteret og hvor kjøpte du det?! -- Roger Spurte NBS etter det for en sstund siden. De tre bitene til frontfangeren skulle de ha 1160,- inkl moms for. Dette er originaldeler. Har ikke sjekket pris på Møller ennå, men Bård har jo skaffet en fin rabattavtale på Møller Ryen jeg hørt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 9, 2005 Spurte NBS etter det for en sstund siden. De tre bitene til frontfangeren skulle de ha 1160,- inkl moms for. Dette er originaldeler. Har ikke sjekket pris på Møller ennå, men Bård har jo skaffet en fin rabattavtale på Møller Ryen jeg hørt Har du målet på det gitteret i midten? Høyde og lenge? jeg skal bestille det snart, og lurer på om jeg kanskje må ha to stk og plastsveise de sammen for å dekke mitt midtre hull i fangeren... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 9, 2005 trenger vel ikkje to stk? bare å bestille eit som skal v t midten. det passa heilt perfekt på min.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 10, 2005 Har du målet på det gitteret i midten? Høyde og lenge?jeg skal bestille det snart, og lurer på om jeg kanskje må ha to stk og plastsveise de sammen for å dekke mitt midtre hull i fangeren... Har ikke handla inn ennå, men hvis det er RS4-look du har så passer det nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 10, 2005 Har en rieger RS4 front... har bare hørt at den er noe større hull på enn orginal RS4. men vet ikke jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...