"orginal" gitter til rs4 bakfanger..på a4 sedan??

Anbefalte innlegg

hva kosta det for RS4 gitteret og hvor kjøpte du det?!

 

-- Roger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva kosta det for RS4 gitteret og hvor kjøpte du det?!

 

-- Roger

 

Spurte NBS etter det for en sstund siden. De tre bitene til frontfangeren skulle de ha 1160,- inkl moms for. Dette er originaldeler.

 

Har ikke sjekket pris på Møller ennå, men Bård har jo skaffet en fin rabattavtale på Møller Ryen jeg hørt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spurte NBS etter det for en sstund siden. De tre bitene til frontfangeren skulle de ha 1160,- inkl moms for. Dette er originaldeler.

 

Har ikke sjekket pris på Møller ennå, men Bård har jo skaffet en fin rabattavtale på Møller Ryen jeg hørt :)

 

Har du målet på det gitteret i midten? Høyde og lenge?

jeg skal bestille det snart, og lurer på om jeg kanskje må ha to stk og plastsveise de sammen for å dekke mitt midtre hull i fangeren... :klapp:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger vel ikkje to stk? bare å bestille eit som skal v t midten. det passa heilt perfekt på min..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du målet på det gitteret i midten? Høyde og lenge?

jeg skal bestille det snart, og lurer på om jeg kanskje må ha to stk og plastsveise de sammen for å dekke mitt midtre hull i fangeren... :klapp:

 

Har ikke handla inn ennå, men hvis det er RS4-look du har så passer det nok

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en rieger RS4 front... har bare hørt at den er noe større hull på enn orginal RS4. men vet ikke jeg? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.