Østfold: Utstillingstreff 14.mai - medhjelpere

Anbefalte innlegg

Søndag 14.mai 2006 skal vi, som flere kanskje har fått med seg nå, ha et nytt utstillingstreff på Fredriksten festning i Halden.

 

I den forbindelse kunne vi gjerne tenke oss litt ekstra hjelp i både planlegging og gjennomføring av treffet. Føler du at du har noe å bidra med, eller rett og slett bare vil være med på å arrangere et utstillingstreff, gi oss en tilbakemelding! :)

 

 

Du kan ta kontakt via mail, telefon eller pm. Kontakt informasjon finner du her : lokallagstyret

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bare og si fra hvis dere ønsker speakeranlegg i år også så kan jeg få ordnet det for samme pris som i fjor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump!

 

Vi kan fortsatt trenge er par ekstra hender der oppe på dagen..

 

Vi trenger litt hjelp til bl.a :

 

 

Innkjøring/betaling - ta imot både utstillere og publikum

Anvisning av plass - sørge for at utstillere kjører til henvist plass

Jury - Her trenger vi så mye hjelp vi kan få! Bedømming av alle klasser!

 

Trenger også litt hjelp generelt, så om de som har mulighet melder seg, er vi veldig takknemlige for det. Er bare to uker til nå!!!

 

PS: Har fått et par henvendelser, så sier på forhånd takk til dere :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan komme å synge om dere ønsker det, kan to sanger... Lisa gikk til skolen og bæ bæ lille lam... ;)

 

Ellers så kan jeg brukes til det meste, bare å si ifra det Knut Richard.

 

EDIT: Kan sangen om bjørnen Colargol også... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

EDIT: Kan sangen om bjørnen Colargol også... :P

Da er det ikke bønn, du vet hva du har å gjøre! :P Da vet vi å huke tak i deg også, på forhånd mange takk! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kan som nevnt (sannsynligvis) ikke være der på selve dagen, men jeg kan gjøre div forarbeid. skrive stemmeseddler, prislister osv.... Har mye tid foran en PC om dagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for det Ole Martin! Sitter på pc og print/laser avdeling på jobb, så det ordner seg nok helt sikkert, men om du har mulighet til litt større trykksaker hadde det vært supert da ( hvis du har tilgang til noe sånt? ) .. Er det noe annet så skriker jeg ut jeg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det lov for en "Wannabe svenske" å komme å eller?

:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å komme det! Jo flere jo bedre! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan godt være med i juryen hvis det trengs.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det trengs vettu Inge :) Fint om dere som vil være med i juryen kan komme bort i teltet vårt og melde dere, så slipper jeg å løpe rundt å huke tak i folk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt til å hjelpe, men da min kjære søster fyller 30, vet vi hva som skjer da, JO 30 års lag.. Og dette skjer på lørdag, så jeg håper å komme ned i sånn noenlunde form på Søndagen..

 

Jeg må nesten se ann formen før jeg sier noe mer, og håper at jeg i det hele tatt får stillt ut bilen: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

30-års lag er ikke til å spøke med, så det er forståelig du ;) Får heller håpe formen er såpass at du får tatt deg en tur iløpet av dagen da, hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal prøve å være der til det åpner sammen med guttungen min, så når vi kommer så kan vi også hjelpe til.

 

Har forøvrig lagt ut info inne på forumet til Gatebil.no om treffet siden jeg er moderator der inne.

http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.php?t=1533

Prisen var vel 100,- for bil og sjåfør samt 25,- for besøkende?

Hva er grensa satt på barn? eller er det 25,- så lenge man har to bein?

Noen oppererer med 10 år og andre 15 år?

Vil Knut eller Thomas svare på det, så jeg kan få det inn i den infoen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har snakket med Kjell nå og blitt enige om at vi gjør det slik :

 

Barn fra 0-12år kommer gratis inn med følge av voksen... Så får vi prøve så godt vi kan å "håndheve" dette, men barn kommer da gratis inn. Da er det bare å ta med junior på biltreff ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei bare lurte på hva vi som har sagt oss villig til å hjelpe til skal gjöre jeg?Skal vi möte tidligere?Eller skal vi möte når det åpner?Hvem skal vi prate med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi trenger hjelp til mye rart. innkjøring og plassering av biler er noe jeg regner med kommer til å bli vanskelig uten hjelp. Innkjøringa er jo bare i to timer, så det er ikke så mye jobb med det.

Som det var i fjor kommer vi også i år til å parkere bilene etter hvilken klasse de stiller i. Derfor trenger vi sikkert noen til å komme litt før 10.00 for å lære seg plasseringa og guide utstillerne til de forskjellige plassene når de ankommer.

 

Det andre vi trenger hjelp med er dømming. Vi gjør det jo litt anderledes enn vanlige treff der det som regel kåres 10 beste. Vi gjør det på gamle måten å deler opp alle bilene etter klasser. Her trengs det alltid folk til å hjelpe til. Dette er noe som skjer mellom 12.00 og til vi er ferdige!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.