Anbefalte innlegg

Bumper denna jeg. :D

 

Hva med 9x16 ET15? Blir det aaaalt for lavt innpress? På en således polo? Senket 40/40 isj..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denna jeg. :D

 

Hva med 9x16 ET15? Blir det aaaalt for lavt innpress? På en således polo? Senket 40/40 isj..?

 

et 15 blir for "mye"... et 25 er et enklere utgangs punkt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar opp igjen denne tråden igjen. Noen som husker hvilket merke felgene til Arild var? Og hvor de kan skaffest? Og hva prisen er for 4 stk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar opp igjen denne tråden igjen. Noen som husker hvilket merke felgene til Arild var? Og hvor de kan skaffest? Og hva prisen er for 4 stk?

 

De het CR7.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg også går å drømmer om 9x16 med 215/35-16 på Polo´n.... : rolleyes Det blir vel neppe noe i år, men til året er det kanskje muligheter...

Men hva vil det koste å "tilpasse" bilen 9x16 felger rundt om?? Er jo seff valsing av buer... også må det vel kanskje lakkeres en del etterpå? Lakken sprekker vel, siden det må valses en del? : klø :

 

Har sikla litt etter gamle Polo n til Arild.... :tilber: har den som et aldri så lite forbilde... : rolleyes Tenk om jeg kunne fått min like strøken.... :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg også går å drømmer om 9x16 med 215/35-16 på Polo´n.... : rolleyes Det blir vel neppe noe i år, men til året er det kanskje muligheter...

Men hva vil det koste å "tilpasse" bilen 9x16 felger rundt om?? Er jo seff valsing av buer... også må det vel kanskje lakkeres en del etterpå? Lakken sprekker vel, siden det må valses en del? : klø :

 

Har sikla litt etter gamle Polo n til Arild.... :tilber: har den som et aldri så lite forbilde... : rolleyes Tenk om jeg kunne fått min like strøken.... :tilber:

 

Det må valses en del og kan vel sette penger på at skjermene må lakkeres opp. hvis du ikke er veldig heldig.

 

PS. bilen til arild var kul, var med å sette sammen bilen hans etter lakkering før vi dro til Int Polo treff i danmark dagen derpå, selv på kaja prøvde vi å få montert hekk vingen, noe vi fikk ordet på et verksted hos en av gutta fra DK polo club.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det må valses en del og kan vel sette penger på at skjermene må lakkeres opp. hvis du ikke er veldig heldig.

 

PS. bilen til arild var kul, var med å sette sammen bilen hans etter lakkering før vi dro til Int Polo treff i danmark dagen derpå, selv på kaja prøvde vi å få montert hekk vingen, noe vi fikk ordet på et verksted hos en av gutta fra DK polo club.

ok.. framskjermene skal jeg mulig lakkere over til våren, så vurerer å valse dem en "god del" først... så er det gjort hvis det skulle bli noen breiere hjul senere.... : smil : valser vel sikkert bak samtidig også da.., men hvor mye kan en ta før lakken går med? tar bare såpass at jeg slipper å lakkere opp siden på bilen bak isåfall...

Hvor lavt kan en senke med 16" på Polon? ser at Arild sin var senka 80mm (: rock : ) noe som er gromt! lavere kommer en vel nesten ikke uten at det butter når en svinger? skal til å skru høyde selv til våren... : rolleyes

 

og åssen var framkomligheten med den? var det problem med bakkeklaring til framleppa? har lik framleppe.. har også DTM leppa under den igjen, å merka BETYDLIG forskjell, enda så høy min er i tryne... subber MYE fortere nå, men det får heller bli "treff leppe" hvis det ikke går... : haha :: smil :

 

(åssen var passformen på Vortex stylinga? : rolleyes )

 

uff... detta blei langt...! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.