Østfold: Noen til Sigdal fra Øsfold?

Anbefalte innlegg

Begynnt og vurdere og dra dit og se på, eventuellt kjøre på banen, noen som skal herfra?: klø : Kunne man jo eventuellt kjørt ilag. : rolleyes

 

Gatebil arrangerer, dato: 18 Feb.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håpløst at man må ha bur for å kjøre med rallypigg. Dø født med vanlig vinterhjul på isen spør du meg. God tur Frank

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å få kjørt der mener jeg du må bli valgt ut av mange påmeldte.. Så det blir nok stort sett de "vanlige" værstingene som får kjørt..

Men skal opp å titte jeg ihvertfall..er jo lov å håpe at man kan få kjørt noen runder kansje..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror da alle får kjøre. Har piggfritt, kan vel spinne litt uansett, lage litt god lyd for publikum iallefall..hehe :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det spørs om jeg gidder å fyre opp oljebrenner'n å dra en god del mil for å fryse litt... Med mindre jeg får ånden over meg og skrur sammen urquattro'n da...! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det spørs om jeg gidder å fyre opp oljebrenner'n å dra en god del mil for å fryse litt... Med mindre jeg får ånden over meg og skrur sammen urquattro'n da...! ;)

 

 

Du må jo snart få den bilen din sammen nå syns jeg..: haha : Er jo tross alt strøkent quattro føre ute nå..: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du bør kanskje skru litt selv, med tanke på gårsdagens strabaser... :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne tenkt meg en tur på isen men.. piggfritt er jo ikke så morro men.. ja ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hey!!

Vi er i allefall tre biler som skal opp fra halden til lørdag

Det blir en audi s6 2.2T , En audi s4 2.2T oxo (litt banning her nå) En Ford sierra cosworth..

hadde tenkt å ratte litt på isen med s6'n om det lar seg gjøre..

 

hadde jo vært lungt med samkjøring...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.