Styling til sommeren? Hva bør jeg gå for?

Hva bør jeg gå for på C4 avant?  

46 stemmer

  1. 1. Hva bør jeg gå for på C4 avant?

    • Lakkes helt ned
      33
    • Montere skjørter og lakkes ned
      6
    • RS4 fangere og skjørter
      7


Anbefalte innlegg

Er vel aldri bare å rive noe vel? Er sikekrt noen som har tatt av disse her, de listene ruster jo fortere enn det meste:(

 

Jeg ville lakket listene i bunnen av dørene og, når jeg hører hvor mange som gjør dette, dòg med gummistoff i lakken... På kanalene lakket jeg bare på den ruglete overflaten, og det er helt greit det og, det er en gummitype der nede, så jeg vet ikke helt hvor vellykket det er å prøve å få det slett. Svært lite synlig er kanalene og, dine kanaler er vel mer synlig, ettersom fargen er lysere!

 

Lykke til!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg regner med at det er noen her som har tatt det av før men det har vært dårlig med svar: bh : Skal lakke listene nederst på døra ja. Det er derfor jeg skal ta de av. Hvis jeg bare finner ut hvordan.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal faktisk høre med gamlingen jeg, det er jo ingen som svarer, sikkert ingen som kan det, daaah... Han har ivertfall gjort det på sin 100 C4 :)

 

Poster svar til deg her i morgen ettermiddag en gang...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har tatt dem av og lakkert dem... bare ta tak og riv.. satt mye grus i mine, var skikkellig rustete i festene også.. kan nok hende at det lønne seg og kjøpe nye.. husker j riktig koster det ca 2000 for alle.. den lille listen foran sitter med en skrue på innsiden..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det nødvendig med nye lister da? Tenkte bare jeg skulle få tak i nye clips jeg? Eller får man det bare i sett? Sitter den skruen bak sparkeplata da?

Takk for foreløpig svar: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det nødvendig med nye lister da? Tenkte bare jeg skulle få tak i nye clips jeg? Eller får man det bare i sett? Sitter den skruen bak sparkeplata da?

Takk for foreløpig svar: vinke :

 

Sikkkert ikke nødvendig med nye lister..kjøpte di lange nye j.. kan jo hende dine er i bedre stand enn det mine var da: rolleyes

 

Trur ikke du får byttet klipsene..Den skruen sitter innen for inner skjermen.må løsne den litt for å komme til..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lakkes helt ned?

Montere skjørter og lakkes helt ned?

RS4 fangere og skjørt?

 

 

 

Har rs bakfanger og kanalskjørt til audi S6

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har rs bakfanger og kanalskjørt til audi S6

 

følte for at denne tråden trengte en liten løft, men du gjorde det før meg=) tråden er vel ikke mer en 2 år gammel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.