Bergen: (Noen som vet om noen huggere?)

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva som er av VAG huggere i Bergen?

Er på jakt etter en bakstilling til Golf 3. Helst uten bremser. Eller eventuellt bare pris på det. Burde være en billig sak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hva som er av VAG huggere i Bergen?

Er på jakt etter en bakstilling til Golf 3. Helst uten bremser. Eller eventuellt bare pris på det. Burde være en billig sak.

 

Vet om en bakstilling men det kan bli et h******* å få den ut. Er fra den bilen som jeg kjøpte bremsene i fra, den står helt på buken nå så det blir litt arbeid å få den av. Eller så kan du jo høre med huggern i arna. Eller visst du venter til sommerne så kan det hende du kan få en av meg :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet om en bakstilling men det kan bli et h******* å få den ut. Er fra den bilen som jeg kjøpte bremsene i fra, den står helt på buken nå så det blir litt arbeid å få den av. Eller så kan du jo høre med huggern i arna. Eller visst du venter til sommerne så kan det hende du kan få en av meg :rolleye:

 

Kan jo ikje vente helt til sommeren eg. Bilen skal jo bli ferdig til da;) Håper eg ihvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo ikje vente helt til sommeren eg. Bilen skal jo bli ferdig til da;) Håper eg ihvertfall.

 

: haha : You wish you wish :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: haha : You wish you wish :nana:

Den skal forhåpentligvis på lakkering i helgen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lurer fremdeles på om det er noen VAG huggere i Bergens området. :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Iflg websiden til NORSKBILGJENVINNING i Blomsterdalen(ligger rett ved Flesland) har de noen VAGs, men kan ikke se noen Golf3 der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo noen i Arna som hugger BMW, Audi og VW, men hva de heter ig hvordan jeg får tak i de har jeg ikke peiling på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Iflg websiden til NORSKBILGJENVINNING i Blomsterdalen(ligger rett ved Flesland) har de noen VAGs, men kan ikke se noen Golf3 der.

Lite seriøse dei folka der, og dei tar altfor mykje betalt for deler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en hugger som holder til i Sløvåg,(Over med ferge fra mongstad/Leirvåg) han har noen VAG biler, men ikke en ren VAG hugger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Muligens disse...

 

BMW Demontering Vest

Peter Jebsens v 56

5265 Ytre Arna

55 95 33 30

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den i Arna har bytte eiere en del ganger nå, og siste jeg ringte så var den konkurs, og det skulle avgjøres den helgen (2-3uker siden) hva som skjedde videre og om ting skulle åpnes igjen, så det beste du gjør er vell å svinge ut en tur å se om det er folk der, om et ikke er så henger riktig tlf på døren som du kan høre, og evnt legge ut her etterpå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huggeren på voss bruker å ha eindel VAG inne. Men minuset er jo at det tar nokre timer t/r.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar opp igjen denne tråden her.

Bjørke Bilopphogging har nå sluttet med selvplukk. Finnes det noen huggere igjen på vestlandet i det hele tatt?

Sliter med å finne deler til min Carvelle T3.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huggern i Førde har hvertfall masse greier, på Norfjordeid også. Kan sjekke her i Førde hvis noen ser etter noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.