Østfold: Årsmøte - Valg av lokallagsleder

Anbefalte innlegg

Årsmøtet for Østfold lokallag vil holdes søndag 5.mars kl.19.00 i Dinitrol Sarpsborgs lokaler. Vi kjører samlet opp fra lokallagstreffet samme kveld.

 

Agenda for møtet :

 

Kort oppsummering av fjorårets aktiviteter og arrangementer.

Gjennomgang av lokallagets økonomi.

Informasjon om kommende sesong og treff i mai.

Valg av lokallagsleder

 

 

 

Dersom du ønsker å stille til valg som lokallagsleder, meld deg her og nevn litt om deg selv og hvorfor du bør bli valgt som leder. Lokallagsleder blir valgt for ett år av gangen. Selv stiller jeg til gjenvalg.

 

Vel møtt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden jeg stiller til gjenvalg kan jeg som første mann ut nevne et par ord om meg selv, og hvorfor jeg stiller til valg igjen. Skal ikke brette ut hele livshistorien min men nevner kort :

 

 

Er 24år og er en stor VAG entusiast og har vært det siden jeg fikk min første Audi da jeg var 19.

 

Jeg ønsker å stille til gjenvalg som lokallagsleder fordi jeg føler jeg fortsatt har mye å utrette som leder og ønsker å fortsette med å utvikle et aktivt lokallag, noe jeg føler vi er i ferd med å få til. Vi i styret har jobbet i 2 år for å forsøke å få aktiviteten opp i lokallaget, og den siste tiden har vi følt at vi har begynt å få litt medvind. Dette vil jeg gjerne fortsette og være en del av! Fra å ha begynt på "bunn" med absolutt ingen kjente i klubben, har jeg vært heldig å bli kjent med utrolig mange medlemmer i lokallaget, og øvrig i klubben gjennom mitt verv som lokallagsleder. Mitt mål som leder er først og fremst å få folk til å møtes og bli kjent og skape et samhold i lokallaget.

 

Vi i styret er også godt i gang med planlegging av denne sesongens treff, noe jeg også gjerne vil fortsette med.

 

Om noen skulle ønske å stille til valg ønsker jeg den eller de lykke til og håper at vi uansett utfall, får et lokallag som fortsetter trenden det har begynt på nå og holder det "gående", vi har jo sakte, men sikkert begynt å bli en aldri så liten sosial gjeng.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lykke til med valget Knut-Richard, regner med at dette går bra :-)

 

Jeg skal på generalforsamling den helgen så jeg får dessverre ikke deltatt på årsmøtet.

 

Vil gjerne avgi stemme, så det hadde vært fint med info om hvordan jeg kan gjøre dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager at jeg ikke har svart deg Ole Martin... Vi har desverre ikke tilgang til fancy "avstemnings-utstyr" og å legge opp en avstemming i tråden er litt lite pålitelig. Det ser ikke ut til å bli så mange kandidater heller, så hvem vet hva som skjer, kanskje dere må leve med meg som leder enda ett år:)

 

 

Så, avstemming må desverre foregå på møtet og vil selvsagt være anonymt, men det gjenstår jo å se hvor mange som møter i det hele tatt..

 

 

 

 

Alle dere andre : Fint om dere tar dere bryet med å komme denne dagen, og still gjerne til valg som lokallagsleder om du føler deg "kallet"..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg får ikke møtt desverre, men du har min stemme KRS. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er på Hafjell og tryner på snowboard nå inni hel... den helga:venner: , så kan desverre ikke komme, men Knut du får herved min stemme, syns du gjør en fabelaktig jobb, stå på....:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd dere ikke kan komme, kommer til å gå glipp av et "heidundrandes" møte!:P hehe

 

Takk for "stemmene" iallefall, godt dere er fornøyde! :) ( og samtidig takk til de to andre jeg har med i styret da, som gjør minst like god jobb som meg )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meg finner du på trysil den helga så du får komme dit så skal jeg stemme. Men du får min stemme å ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg dukker opp, men uansett, du har min stemme KR. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer det ett referat fra møtet? Fikk ikke dratt på møtet i dag...: mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kort oppsummering av møtet kan jeg jo alltids legge ut....

 

Med et oppmøte på hele 6 personer, ble det ikke akkurat veldig formelt. Vi gikk veldig kort gjennom fjorårets treff og litt "budsjett", planer for årets treff og litt løst om generell lokallagsdrift. Diskuterte litt videre drift og fikk mange gode forslag til å forbedre oss, bl.a gjøre oss mer synlige på lokallagssamlingene, er ikke alltid så lett for "nye" å finne oss bestandig.

 

Ellers ble det "valg" av lokallagsleder, så dere får tåle trynet mitt nok et år :P Det var ikke akkurat overflod av kandidater så kampen om leder jobben ble vel ikke akkurat noen nervepirrende opplevelse :)

 

 

Men, da håper jeg dere blir fornøyde med styret nok et år, så skal vi ta til oss det vi fikk av tips igår og satse vidre på det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer Knut Richard !

 

Da ser det ut til at folk i Østfold er fornøyd med den jobben du gjør. Dårlig fremmøte kan også tyde på det, faktisk.

De forslag som dere diskuterte, KAN være av interesse for andre lokallag. Kanskje du kunne lage et lite referat og sende det via Kjetil Bjørntvedt, så kan han orienter de andre lokallags-styrene om hvordan dere har avholdt "årsmøte", fått inn forslag og hvordan dere skal arbeide videre med lokallaget, antall møter osv. Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt seint selv om jeg var der men.

Gratulerer så mye Knut.

Så fremt jeg ikke jobber så skal det komme en Golf II GTI på lokal møtene, som eneste mann.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.