Anbefalte innlegg

Noen som hvet hviken inpress disse leveres med? Passer de på nye golf/A3 plattformen? Vurderer A8 kopi til touranen.

a8.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmmm....

Skal alle ha disse no da?

Eg tenkte eg skulle ha dei på A3`n og...

Blir vel ganske vanlig felg dette.

Wheelie har disse billig, :D

det skulle eg vel kanskje ikkje sagt høgt. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Alle" selger vel disse som kopier. Jeg kjøpte ihvertfall mine hos Dekksentralen i Stavanger (http://www.dekksentralen.no)

 

Prisen med 235/35-19 Dunlop SP9000 ble litt i overkant av 16000,-

 

Legger ved et bilde (for n'te gang):

smallpict0104.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av andreas vaagen

Noen som hvet hviken inpress disse leveres med? Passer de på nye golf/A3 plattformen? Vurderer A8 kopi til touranen.

 

I følge Dekksentralen's hjemmesider leveres A8 felgene i størrelse 8x18" ET45 til Touran og Golf/A3 platformen, men ikke i 19".

 

19" til A6, Passat, etc. leveres i 8x19" ET 35.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

disse har vi og.. kan sjekke det på jobb i morra jeg om de fåes i 19 til golf/a3. tror det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Erik Ibenholt

 

Liker felgene som hører til nye A8. Og det kunne vært interessant å se hvordan de vil se ut på bilen min.. (Noen som vil PhotoShoppe bilen min?)

 

jeg snakker om:

post et bilde av bilen din da! ;) kan ta litt tid om jeg skal gjøre d.. har PS hjemme.... men det er vel endel her såmm kan...,,,,, vet av et par jeg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Hallvar Hellesø

post et bilde av bilen din da! ;) kan ta litt tid om jeg skal gjøre d.. har PS hjemme.... men det er vel endel her såmm kan...,,,,, vet av et par jeg ;)

 

Jepp.. Her er bilde! Kan godt få lov å photoshoppe, så kan jo folket evt vurdere hva som er penest. Nå ble det ikke A8-kopi på meg da. Ble BBS istedet. Er fornøyd med de og har ikke angret et sekund på at jeg kjøpte de fremfor A8. Men til helga skal felgene få plass i kjelleren til fordel for vinterdekk!

img_0048.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

A8 hadde jo selvfølgelig vært penest, men jeg er vel inhabil : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av andreas vaagen

Noen som hvet hviken inpress disse leveres med? Passer de på nye golf/A3 plattformen? Vurderer A8 kopi til touranen.

 

Pene felger det der ja, har vurdert de jeg også til min Touran, fikk pris på 18" med Goodyear Eagle F1 på 13500...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg synes IKKE du skal bytte de felga der! de passa bilen perfect!!!:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 19" a8 felger til salgs jeg! 8500kr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Erik Ibenholt

Jepp.. Her er bilde! Kan godt få lov å photoshoppe, så kan jo folket evt vurdere hva som er penest. Nå ble det ikke A8-kopi på meg da. Ble BBS istedet. Er fornøyd med de og har ikke angret et sekund på at jeg kjøpte de fremfor A8. Men til helga skal felgene få plass i kjelleren til fordel for vinterdekk!

 

 

Har du flere bilder av den !+ tekniske hidden ?

Man Eller tip ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Stian Fossøy

Har du flere bilder av den !+ tekniske hidden ?

Man Eller tip ?

 

Har flere bilder, men jeg får jeg ikke lastet dem opp for tida. (Har ventet snart 2 måneder på ADSL ifra NGT og er uten connection forutenom på jobb.

 

Tekniske hidden? Tja. Er en 2000-mod 2.5TDI uten Quattro. Den har tiptronic med rattgiring. Utrolig fornöyd med det! Ellers er det elektriske sportsseter i skinn, navigasjon med TV og alt mulig av nödvendig og unödvendig utstyr foruten soltak. Den står, som du ser, på 19" BBS CH og har justerbart FK Köenigsport understell.

 

Vurderer å selge den dersom noen gir meg riktig pris for den. Dvs over 320000,- (Hadde värt greit med litt mindre huslån...) Kan laste inn noen bilder når NGT gjör jobben sin og gir meg connection;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva måtte du ut med for de BBS ch felgene og hvor kjøpte du de?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.