Alu dekor interiør A6 / Allroad

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Vurderer og kjøpe en Allroad og lurer på om det går an og skifte edeltre-interiør til alu/carbon el. lignende. Og hvor i tillfelle kan en få kjøpt slikt utenom på Møller??

 

Mvh.

Knut Einar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen her som har gjort dette??vært inne på samme tanken i a4 jeg og ser du:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kan finne noe inne i mellom på ebay.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sett dette på en amerikansk side. (VW/AUDI forum) Var visst sykt mye arbeid på dashbordet. Mye som mått løsnes og skrues løs. Jeg har selv mørk treverk, og kunne tenkt meg i carbon eller alu, men orker ikke tanken igjen etter at jeg så bildene med byttet.

 

Har sett endel interiør detaljer med alu, men meget sjeldent carbon. En ide er å legge film utenpå de du eventuelt har.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet nå? er selv på jakt etter noe litt mer fancy enn det stygge org, har carbonfolie på nå men ser jo ikke bra ut det heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sett dette på en amerikansk side. (VW/AUDI forum) Var visst sykt mye arbeid på dashbordet. Mye som mått løsnes og skrues løs. Jeg har selv mørk treverk, og kunne tenkt meg i carbon eller alu, men orker ikke tanken igjen etter at jeg så bildene med byttet.

 

Har sett endel interiør detaljer med alu, men meget sjeldent carbon. En ide er å legge film utenpå de du eventuelt har.

 

alt sitter så og si clipset på.tar ca 6 min og fjerne de fleste delene..jeg lakkerte mine pianosorte og det ble en deeeel bedre en furu hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var jo ikke dumt i det hele tatt. Får stikke innom en lakkerer i morgen og høre hva de skal ha for det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med dere har kikket på Ole-Jørgen sin??

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=123536&page=25

 

Han lakkerte først pianolakk, men fikk deretter lagt på folie i Polen.

 

 

Så veldig bra ut det, er blitt lagt folie på disse delene i bilen min også, men løsner i kantene etter en stund, og da ser det ikke bra ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo en del å få tak i både her i Norge av diverse delebiler og på Ebay osv. Problemet er at de fleste av bilene ble levert med treinteriør noe som gjør carboninteriør ganske sjeldent og ettertraktet, og prisen derfor deretter. På ebay ligger det ute som regel til kjøp nå til 800 euro

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg vurderte å drapere mine i carbon men syntes det så litt rotete ut.men jeg har lakkert klimadisplayet sort blank også så det ble litt mer helhet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eller bare få en lakkerer til å lakkere de i alusilber metalic med matt klarlakk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok lakkering, var meget pent det rs6 settet som lå ute, men ti laken blir litt mye for pyntelister.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.