Tilbud fra Kristiansund Bilpleie

Anbefalte innlegg

Hei

Var innom Kristiansund bilpleie i dag for å høre om hvilke rabatter man kunne få ved å reklamere med de.

De har klistremerker med hvit bakgrunn og svart skrift. Størrelse: 38x15.

Han sa at han ville hovedsaklig ha dette merket på døren, men han godtok å ha det i bakruten. Rabattene ville være avhengig av hvor mange klistremerker vi var villige til å ha på bilen. Eks: Et klistremerke i bakruten ga meg ca 750,- i avslag. Dette synes jeg ikke var mye for et slikt klistremerke og jeg tror ikke det blir ikke særlig pent i bakruten heller men men..

Ellers har vw-audi medlemmer 20% i avslag.

Noen priser:

Polering: 1500,- (inkluderer en lett motorvask)

Rubbing: 800,-

Lett innvendig vask: 350,-

 

Dette er priser for "vanlige" personbiler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som sjekka opp om de tar lakkskader også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som sjekka opp om de tar lakkskader også?

 

Eneste jeg vet er at de tar lakkskader som steinsprut med en stift ihverfall. Det gjorde de ihvertfall på bilen til svogeren min. Det var faktisk et pristillegg hvis bilen var svart merkelignok : klø : men resultatet var han MEGET fornøyd med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om de soter ruter på biler å?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om de soter ruter på biler å?

 

Noen som har sjekka opp om de tar ruter, og eventuell pris vi får?! Vært veldig interessant...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde gjort seg det ja;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit at de under statoil viadukten soter ruter.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal være en svenske her i byen som har litt oppdrag for big wheels, han er extremt flink. Han sotet rutene på bilen til søstra mi. Kan komme tilbake med prisen hun betalte hvis noen er interessert. Mener at han ikke var så veldig dyr. Mulig vi kan skaffe noe rabatter til han : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan komme tilbake med prisen hun betalte hvis noen er interessert. QUOTE]

 

hum...så klart vi er interessert...price man, price : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

intressert:) vis ikke en kjøper bilen min nå da:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg regner nesten med at de renser skinninteriør også? Noen som vet hvordan de er på dette?

For dette kan være aktuelt for meg når cab'en skal på veien igjen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg snakket med min svoger, han betalte 4500,- for soting av bakdører og bakluke inkludert en toning framme. Dette var en Ford Mondeo stasjonsvogn.. Mener denne karen har noe sammarbeid meg Big Wheels så jeg skal ta å stikke oppom de en dag å høre for eventuelt å få en rabatt- avtale med kroppen. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.