Haugesund: Stand evt samlet oppmøte på treff 30.april.

Anbefalte innlegg

Hei..

 

Er det planlagt noe ang superstreet treffet 30. april ved Oasen?

Tenker da på klubb oppstilling av biler evt stand, Kansje Kolonnekjøring inn på treff området?

 

Mvh

Espen Haga

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meg bekjent er ingenting planlagt og pga erfaring med det å samle folk ved Superstreet treff frykter jeg ikke så mange stiller. Men vi kan jo håpe det blir bedre denne gang. Er jo for mange årets første treff så kanskje det denne gang blir bra oppmøte av VAG :)

 

Ett annet problem som har oppstått er at arrangørene ikke er flinke nok (eller ikke prøver) å samle merker på ett sted, hadde de bedre klart å samle alle VAG og ikke bare de som kommer samlet så hadde det nok blitt bedre. Når f.eks. kun 5 VAG står ved siden av hverandre så er det ikke akkurat lett å se at dette er en klubb e.l. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja eg sjønner.. =) Men vi kan jo prøve å få til at vw audi klub`n ser itt profesjonelle ut å kommer å står samlet?

 

Vi er vertfall 3 biler som kommer fra klubben og skal stille der. så visst det blir noe klubb regi på stand el ankomst oppstillig så er vi med!

 

Passat Streetfigther 1.8t

Golf Mk4 1,8t

Golf Mk3 Vr6t

 

Kan evt fått eit antall biler som kommer fra klubben og holdt av plasser til desse..

Eg har kontakt me dei som skal arr treffet så det kan eg ordne om eg får eit antall på bilene, men det er kansje ik så lett

 

 

 

Mvh

Espen Haga

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp.. Eg e med på å kjøra samla.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller! Kan også muligens ordne noe stand-materiell innenfor rimlighetens grenser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, så du er i live Espen:)

Må jo stilla samla, sist va da dårligt opp møte fra klubben, satser på at eg får me et par fra etne denne gang og, veit egentlig ikke om så mange vw/audi, her i fra som vil stilla, men ska nok holde utkikk:p

 

Men da hadde ikke skaddet om me hadde reklamert litt for klubben i hgsd, virka ikke så da va så mange som brydde seg sist:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg håper og kunne ha bilen klar til dette, og viss den er det stiller eg også.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om bilen er klar så er jeg nok på vei til Valdres denne dagen tenker jeg....!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om bilen er klar så er jeg nok på vei til Valdres denne dagen tenker jeg....!

 

Eg skal videre til vadres eg og, så då kan vi slå følge etter treffe på søndagen =)

 

Jaja, så du er i live Espen

 

Eg e i live ja =) Blei kje so masse treff i fjord pga motor ras og milliteret, men er sterkt til bake no =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller med en eller annen bil. Har hvertfall fri da. Håper å få Touranen klar ...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om bilen er klar så er jeg nok på vei til Valdres denne dagen tenker jeg....!

 

 

Tenkte eg sku turen opp der eg og, men da skal eg innom songdal først sikkert, blei litt stress dette her, typisk at to treff som eg har tenkt meg på treffe slikt, men kor langt er da te valdres da, tids mesig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er trolig offshore i den tida, så får det ikke med

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte eg sku turen opp der eg og, men da skal eg innom songdal først sikkert, blei litt stress dette her, typisk at to treff som eg har tenkt meg på treffe slikt, men kor langt er da te valdres da, tids mesig?

 

Ca. 5-6 timer og kjøre til Valdres tror eg....

Tenkte meg også på det treffet.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte eg sku turen opp der eg og, men da skal eg innom songdal først sikkert, blei litt stress dette her, typisk at to treff som eg har tenkt meg på treffe slikt, men kor langt er da te valdres da, tids mesig?

 

Eg og skal til treffe i valdres.. Det skal være på Fagernes, som ligger 1t 20 min fra Voss. Dvs 3t 20m fra Haljem til Fagernes sånn ca.

Du rekker fint treffet i hgsd da dette er den 30. april og treffet i valdres er ik før 1.mai

 

Mvh

Espen Haga

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg og skal til treffe i valdres.. Det skal være på Fagernes, som ligger 1t 20 min fra Voss. Dvs 3t 20m fra Haljem til Fagernes sånn ca.

Du rekker fint treffet i hgsd da dette er den 30. april og treffet i valdres er ik før 1.mai

 

Mvh

Espen Haga

 

 

Okey, tenkt å reise søndag elle mandag? Må jo slå følge da vist alt klaffe......: rolleyes

 

Men må jo samlest på suprestreet, kan tenke at me berre møte en plass og kjøre samlet inn...... Sikkert ikke så alt for mange fra klubben så ska....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Planen e å reisa opp te Voss etter treffe i hgsd på søndagen, sova der i leiligheten min og so kjøra te fagernes på mandag morgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg er med på å kjøre, og stå samla på treffet eg og. Får forhåpentlig stylinga på til den tid :)

 

Offtopic: Nåken som kjenner til han som kjører audi a8 4.0l tdi her i hgsd? Er han her på forumet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan godt vær me å kjøra inn samtidlig og stå samla..

 

Noen som har ca antall på kor monge så komme her fra?

 

Eg kan hørra me dei så arrangere d, slik at det er mulig å holde av ett lite område viss vi vet hvor mange som kommer..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jo lyst til å prøve Valdres i år, men siden det er en mandag så klaffer det litt dårlig, men vi kan vel prøve å få til en felles plass / stand på treffet , så tar jeg med meg banneren som henger hjemme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ett banner liggendes jeg også...

Vi bør seriøst få til en god stand på dette treffet, med godt oppmøte, da vi ikke har planlagt noe eget treff for i år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært kult med stand der ja! Satse på å kunne være med på det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan møtes som sist gang på Cash N Carry/Hydro Texaco i Karmsundsgata ca en time før så vi får vasket bilene og sånn! så kan vi kjøre i kolonne bort!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja hørres bra ut. inkvarteringa starter kl 10. Men er kanskje litt tidligt å møte kl 9?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, er ikke tidlig, en time går fort. og Ante anbefalte å møte tidlig for utstillere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.