Telemark: Felleskjøring til Gautefall 4. mars

Anbefalte innlegg

Håper det er mange som skal oppover til Gautefall lørdag 4. mars. Tenkte vi kunne få til noe felleskjøring oppover. Kanskje vi kunne få knyttet til oss noen kolloner fra Oslo også? Er det raskest å kjøre Siljan, Skien, Gautefall for de som kommer fra Oslo? Skal vi satse på kl. 08.00 fra Skien Bil? Andre forslag?

 

Hvem skal?

 

Vi stiller i allefall 3 Matre gutar (får besøk av to brødre trur eg)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller opp med passaten(Y) Skien bil høres bra ut det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva som skjer der da egentlig? Er det den isbanen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det ikke raskere med E-18 for de helt til porsgrunn? møtes ved moheim, så videre til drangedal og gautefall?

Men jeg er hvertfall med, og håper at vi kjører e-18!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det ikke raskere med E-18 for de helt til porsgrunn? møtes ved moheim, så videre til drangedal og gautefall?

Men jeg er hvertfall med, og håper at vi kjører e-18!

ja, enig med deg der at det er mer behaglig. Bedre veier.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, enig med deg der at det er mer behaglig. Bedre veier.

 

 

Så lenge jeg kjører Audi, kjører jeg svingete vei der det er mulig. Kjører av prinsipp ikke E18.

 

Er jo ikke E18 hele veien til Gautefall heller da???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge jeg kjører Audi, kjører jeg svingete vei der det er mulig. Kjører av prinsipp ikke E18.

 

Er jo ikke E18 hele veien til Gautefall heller da???

jamen daså. Er nok ikke noe jeg kan gjøre med det gitt... Nei, er ikke E-18 hele veien heller nei. Må ta av inn til kragerø også da følge skiltinga mot gautefall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som det blir to kollonner på lørdag. Ei som går 07.30 og ei som går 09.00. Begge går fra Skien Bil. Hvis du vil vera med på den klokka 09.00 så send meg en SMS på 90046355.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.