Bergen: VW Audi treff 20 August

Anbefalte innlegg

Hvor er denne banen hen? Stiller antakelig jeg og. Er veil ikke så veldig langt fra stavanger! :)

 

 

Hei Stian!

 

Banen ligger rett utenfor Bergen. Håper du tar deg turen slik at vi kan ha en drikkekveld og mye morro dagen etter med banekjøring og utstilling. Er det noe mer du lurer på bare spørr ivei...

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer i nybona bil... skal prøve å drikke mer enn thomaz... Lurer på å gå for rød eller hvit vin??? Eller tror vi tar en ks bare...: bh :: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer med diesel brenner ! Blir spennede å se hvordan den oppfører seg !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går nok fint, den er no liten å nett. Vi fikk has på den grønne golfen tilslutt: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går nok fint, den er no liten å nett. Vi fikk has på den grønne golfen tilslutt: rock :

 

Ja "no aanngst" var ikke så fryktinngytende allikevel ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja folkens!! Nå er det IKKE lenge igjen til årets treff her i Bergen! Håper ALLE kommer og støtter opp slik at dette treffet går inn i historien!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner å nærme seg treff nå, og det ser ut som at det går i boks slik at jeg og kan komme...

Har nå noen praktiske spørsmål...

 

Hvordan blir det med banekjøring? Regler og priser...

 

Veibeskrivelse til banen? Er som sagt fra stavanger, og har kjørt ett par ganger i bergen sentrum, og det er litt forvrrende der oppe kan du sei! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei tthomaz får vi med seat stille på banen på dette treffet eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SEAT får kjøre på banen så mye dem ønsker! Så ta med deg bilen og kos deg Vegard!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner å nærme seg treff nå, og det ser ut som at det går i boks slik at jeg og kan komme...

Har nå noen praktiske spørsmål...

 

Hvordan blir det med banekjøring? Regler og priser...

 

Veibeskrivelse til banen? Er som sagt fra stavanger, og har kjørt ett par ganger i bergen sentrum, og det er litt forvrrende der oppe kan du sei! :)

 

Høres kjempe bra ut Stian! Regler er at du kjører med livet som insats og tar støyten på egen regning dersom du skulle kjøre av.... HAHA.

Nei da det er ikke noen spesielle regler som gjelder på banen, bare det generelle tingen som er med teknisk kontroll som vanlig, man må ikke bruker hjem heller.

 

Her har dere kart til banen! Bare og zoome ut og inn.

 

http://kart.gulesider.no/kart/index.c?ps=4&id=a_1294442&n=60.4877140592614&s=60.4747309407386&e=5.39194372327189&w=5.35194367672811&zoom=2&tool=zoom&scrollX=0&scrollY=0

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du på banen da thomas? Ta med poloen også da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare til å gi FULL gass Vegard : rock :

Blir sikkert et kanonbra treff!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du på banen da thomas? Ta med poloen også da!

 

Har ikke mye bakdekk igjen fant jeg ut igår. Så da blir nok ikke noe bane på meg.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: vinke : Her stiller nok eg og..... muligens campen og : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: vinke : Her stiller nok eg og..... muligens campen og : klø :

 

Stiller du med bil og Hilde?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke mye bakdekk igjen fant jeg ut igår. Så da blir nok ikke noe bane på meg.

 

TThomaz

 

Til info: Det er flere dekk leverandører i Bergen !!! Og penger har du nok av !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til info: Det er flere dekk leverandører i Bergen !!! Og penger har du nok av !

 

Hmmmm ja ja ja. Inne på noe som vanlig du.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann.

 

Vi er 7 medlemmer ifra Kristiansund og Ålesund som kommer nedover med Hurtigruten. Har med oss 6 Biler.

 

Ankomst Bergen er : 18.08 klokken 14.30

 

Noen som har lyst til å ta i mot oss? Gjerne med ett "Bue(?)korps" og en jublende folkemengde.

 

Mest aktuelt blir nok kun Guide :P

 

Mvh:

Der Alles Helge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann.

 

Vi er 7 medlemmer ifra Kristiansund og Ålesund som kommer nedover med Hurtigruten. Har med oss 6 Biler.

 

Ankomst Bergen er : 18.08 klokken 14.30

 

Noen som har lyst til å ta i mot oss? Gjerne med ett "Bue(?)korps" og en jublende folkemengde.

 

Mest aktuelt blir nok kun Guide :P

 

Mvh:

Der Alles Helge

 

 

JABBA DABBA DOOOOOOOOOO!! Høres bra ut! Jeg kan ikke love bue korps så dere får ta til takke med en narkis som jeg kan sende nedom. HIHI

Skal se om jeg kan få møtt dere men kan ikke love noe ennå, da jeg er på jobben frem til 16.00. Skal iallefall gjøre et forsøk jeg.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.Quality-Autoimport.no kommer på dette treffet, og setter opp en stand. De lodder blant annet et 1 komplett senkesett, (kr 50-). FK Higsport, eller Supersport. Valget er ditt .

Glimrende anledning for de som trenger å få bilen ned på jorden !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JABBA DABBA DOOOOOOOOOO!! Høres bra ut! Jeg kan ikke love bue korps så dere får ta til takke med en narkis som jeg kan sende nedom. HIHI

Skal se om jeg kan få møtt dere men kan ikke love noe ennå, da jeg er på jobben frem til 16.00. Skal iallefall gjøre et forsøk jeg.

 

TThomaz

 

 

Høres aldeles fantastisk ut. Du vet, vi er ikke vant til slike store byer... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm... hva er minimum mønsterdybde på banen da. fikk nettopp 2 nye dekk, men ser at de 2 andre kunne trenge pensjon...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.Quality-Autoimport.no kommer på dette treffet, og setter opp en stand. De lodder blant annet et 1 komplett senkesett, (kr 50-). FK Higsport, eller Supersport. Valget er ditt .

Glimrende anledning for de som trenger å få bilen ned på jorden !

 

 

Høres veldig bra ut. Akkurat det jeg trenger. Touran er jo ikke akkurat en lav bil orginalt.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm... hva er minimum mønsterdybde på banen da. fikk nettopp 2 nye dekk, men ser at de 2 andre kunne trenge pensjon...

 

 

Har du ikke mer mønster igjen så kan du prøve og lure oss til og tro at du kjører på slicks?? HAHA ta med bilen du så skal vi se på dem og bestemme oss for hva vi kan gjøre.

 

TThomas

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.