Bergen: VW Audi treff 20 August

Anbefalte innlegg

Da får jeg gjøre det. Er jo ikke så forbannet lett å overbevise folk om at jeg kjører med slicks bak på en forhjulsdreven bil... Eller.? Vi får se...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får jeg gjøre det. Er jo ikke så forbannet lett å overbevise folk om at jeg kjører med slicks bak på en forhjulsdreven bil... Eller.? Vi får se...

 

Det kommer helt ann på hvor mye drekka det blir på Lørdagskvelden det LOL

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stiller du med bil og Hilde?

 

 

Nei, må nok skuffe deg der.. Har ikkje funnet meg noe skikkelig bil enda... Har fremdeles Carina`n... ( Huff, dette er jo som å banne i kirken) : dum : Kem av dere stiller på campen?? Evt korti skal dere ut der??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal være på campen samme med ALLE gærningene. ALLE skal være der på Lørdagskvelden!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja da tomas skal komme der løredags kveld eg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel ta å stille på campen siden jeg ikke får vært med på treffet søndagen: gråter : ,blir barnedåp istedet,her snakker vi dårlig planlegging: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S-Line pikene er også klare for det meste. Jeg og Andreas kommer nok litt utpå fredagskvelden, ettersom han planlegger så dårlig at han ikke har tatt fri hele fredagen. : haha :

 

Det blir nok premierevisning på eksosen på bilen min også der, for jeg hentet den på tur til byen igjen i natt.

Jeg håper jeg får montert dvd-veksleren også før helga.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut Roger!! Blir hyggelig og se dere igjen da! Du får slå på tråden når dere er fremme da. 92057720

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nummeret er notert. Vi tar kontakt vi vet du TThomaZ. Vi skal vel innom Jan en tur når vi kommer tenker jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HYTTE EIKÅS LEDIG TIL Helgen.

Har en hytte som er ledig til helgen !

Ring /send SMS på 982 67 902 hvis du trenger!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kort-skjørt-vær eller masse-tunge-klær-vær til helga på Eikås? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kort-skjørt-vær eller masse-tunge-klær-vær til helga på Eikås? : klø :

Hvorfor spør du? Som hunkjønn flest kommer du uansett til å ta med deg 3/4 av gareroben;)

Hmmm.... der kom jeg på noe, kanskje jeg skulle begynne å tenke på å ev. vaske noe klær og sånt, vi reiser jo tross alt i morra: rock :

Hjulstillingskontroll samt sjekking at ting sitter fast i kveld (vil ikke gjenta turen til Våler når vi skal hjem igjen søndag nei: bh : )

GLEDER MEG : gb :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor spør du? Som hunkjønn flest kommer du uansett til å ta med deg 3/4 av gareroben;)

Hmmm.... der kom jeg på noe, kanskje jeg skulle begynne å tenke på å ev. vaske noe klær og sånt, vi reiser jo tross alt i morra: rock :

Hjulstillingskontroll samt sjekking at ting sitter fast i kveld (vil ikke gjenta turen til Våler når vi skal hjem igjen søndag nei: bh : )

GLEDER MEG : gb :

 

I så tilfelle Terje e det godt du også har litt lasteplass til overs!:)

Hmm, ting som ikkje sitt fast ja. Spent på både reg.reim og hjullager!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S-Line pikene er også klare for det meste. Jeg og Andreas kommer nok litt utpå fredagskvelden, ettersom han planlegger så dårlig at han ikke har tatt fri hele fredagen. : haha :

 

Det blir nok premierevisning på eksosen på bilen min også der, for jeg hentet den på tur til byen igjen i natt.

Jeg håper jeg får montert dvd-veksleren også før helga.

 

Med min vanlige flaks så ser det ikke ut som om det kommer noen eksos på bilen min før helga likevel. Den passet selvsagt ikke rett på siden det er fra en Golf V GTI, og første mulige dato for firmaet som skal bygge om er 28/8. Men jeg kan jo ta med endestussene og legge dem bak bilen? : bh :: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HYTTE EIKÅS LEDIG TIL Helgen.

Har en hytte som er ledig til helgen !

Ring /send SMS på 982 67 902 hvis du trenger!

 

Jeg har vel også ei seng eller to til overs i hytta mi. Forløpig er det meg fra Oslo, og Øystein fra Ålesund som skal være der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S-Line pikene er også klare for det meste.

Gleder meg også til å se om det er noe tak i drikkinga til S-Line pikene. Denne gangen blir det vel ikke snertne serveringsdamer som får fart på drikkinga så da spørs det vel: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg også til å se om det er noe tak i drikkinga til S-Line pikene. Denne gangen blir det vel ikke snertne serveringsdamer som får fart på drikkinga så da spørs det vel: smil :

 

Nei, søte damer som serverer øl er litt skummelt, man blir fort selskapssjuk (sånn sjuk som man blir når man har vært i selskap) dagen etter da. :oMen det var vel ikke bare oss som var litt slapp på utstillingsdagen i Kristiansund??: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, søte damer som serverer øl er litt skummelt, man blir fort selskapssjuk (sånn sjuk som man blir når man har vært i selskap) dagen etter da. :oMen det var vel ikke bare oss som var litt slapp på utstillingsdagen i Kristiansund??: smil :

Det har du nok rett i, men dere var definitivt SLAPPEST: smil :

Anyways, skal bli kjekt å treffe dere igjen : ja :

Vi kan jo gjøre et litt mer helhjerta forsøk på å vekke dere enn det vi gjorde på Nordmøre når vi kommer fra byen natt til lørdag: vinke : :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.