Anbefalte innlegg

..Og et til. Nå er du vel fornøyd Hallvar?? ;)

RS6_3.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en rimelig grei corrado ved esso steinkjer nå i kveld....svart med 17-18" felger........fin bil:)

 

Så også en svart audi 100 2.8avant på vei til sandvollan i dag: rolleyes

....i wonder who that was: rolleyes : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så også en svart audi 100 2.8avant på vei til sandvollan i dag: rolleyes

....i wonder who that was: rolleyes : smil :

 

Å jasså? Det stemmer nok bra, har kjørt en del mellom Sandvollan og Steinkjer i helga... Har akkurat tatt over huset, så det blir en del transportvirksomhet : rolleyes

 

Jeg så også en beige/champagne/grå 90 på brua ved Esso på Steinkjer en dag her :)

 

Ellers så kan jeg meddele at jeg så en A8 av NYESTE karroseri på E6 i Sørlia i helga. Disse er FEEETE!! Lav og brei!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ble liggende etter denne på fredag:)

 

beklager den dårlige kvaliteten på bildet men er tatt med mobilkamera å det begynnte å bli mørkt ute:(

 

noen som vet hvem dette er?? er en S8 1998 model

 

Var et fint brøl når han ga på gjennom helltunnelen: eek :

22092006054 low.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lite s-observasjoner i det siste:confused:

 

Har alle solgt s-bilene sine: eek : ........svaret er vel delaktig.

noen er jo solgt å noen skal selges:o ......

 

Jeg kan melde om nok en ikke s-observasjon....men en go nr2 observasjon:

en hvit Audi coupe quattro ble observert på sørlia i dag....;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S8`en på skogn e fra Namsos. Veit ikke helt kem sin d e men... Lekker farge på den... Nånn som veit kem som har en isblå RS2 som står på spillum? Den ser utrolig sttrøken ut assa.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S8`en på skogn e fra Namsos. Veit ikke helt kem sin d e men... Lekker farge på den... Nånn som veit kem som har en isblå RS2 som står på spillum? Den ser utrolig sttrøken ut assa.

 

 

Han er medlem, men ikke aktiv på forum tror jeg, kommer ifra nærøy, langt nor en plass:P ... Den S8'en er herifra ja, men har ikke 360 hk'en, så er vel 320 hvis jeg ikke tar heelt feil her:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S8`en på skogn e fra Namsos. Veit ikke helt kem sin d e men... Lekker farge på den... Nånn som veit kem som har en isblå RS2 som står på spillum? Den ser utrolig sttrøken ut assa.

Bilda av RS'n da? : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom kjørende inn mot figga rundkjøringa i steinkjer....ante fred og ingen fare...men så....: eek : plutselig dukker en mega feit Svart Audi V8 opp forran meg: eek : ....dette er jo bare så råe biler med det beste karrosseriet.....

 

Svart med orginal felger og xenon lys....KF registrert.....

 

noen som vet om noen som kan ha kjennskap til en som har kjøpt seg denne:) .....masse feit bil iallefall.: rock : .....

 

hadde jo vært morro å fått med denne i lokallaget: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jeg virkelig glemt å skrive om bilen jeg så i går???

Jaja, her kommer det:

 

Det var ingen S-bil da, men... Det var heller ikke noe Audi...

Men det var en riiimelig fet Volkswagen! En Phaeton vel å merke. Ikke akkurat hverdagskost!

Før det gikk opp for meg hvilken bil det egentlig var, syntes jeg et øyeblikk at nypassaten var sykt fet : haha :

 

Dette var i rundkjøringa ved Dampsaga..

 

phaeton.jpg

 

Riktig nok ikke akkurat DENNE bilen, men en slik da. Bare at den var mørk blå eller svart eller noe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Idag, gul s4 biturbo på e6 retning Moss i venstrefila og i godt driv:)

 

To dager siden : rød RS2 på ringveien ved økern i enda bedre driv:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Idag, gul s4 biturbo på e6 retning Moss i venstrefila og i godt driv:)

 

To dager siden : rød RS2 på ringveien ved økern i enda bedre driv:)

Hehe.. egentlig Nord-Trøndelags observasjons post dette da :) men gøy med flere som bryr seg om grombiler..

 

ALT for lite bilder i denne tråden!!!!!: bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så v8`en igjen i går:) .....tror nok det er en på innherred som hart kjøpt seg en klassiker: smil :

 

Hallvar: Har masse bil observasjoner på kameraet....:) men så samsvarer ikke bildeprogrammet med hiddenen...: haha : ...så jeg får kose meg med de alene: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen.. Jeg og vil ha xenon på bilen min!

Jeg var innom Verdal'n for en mnd siden eller noe, en lørdag kveld.. Da følte jeg meg nesten utstøtt, jeg var eneste audien jeg så på de to timene jeg var der. Jeg så faktisk bare 240'er, 740'er og en superhelt i 940!! Og et par japser av typen familiebiler ala Carina E med sånn handekurv-vinge.. Ble nesten redd jeg..

Men om noen av dere var ute og råna en lørdagskveld for en drøy måned siden, og så denne:

vaccn02.jpg

Så har dere møtt meg, ja etter veien vertfall ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke sett deg, men skulle ønske jeg hadde det : smil : Fyfaen, for en pen bil :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan jo meddele at jeg har kjøpt meg S2 igjen da:) skal være ferdig til helga:D har ikke bilder nå men det kommer...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan jo meddele at jeg har kjøpt meg S2 igjen da:) skal være ferdig til helga:D har ikke bilder nå men det kommer...

hvilken en kjøpte du denne gangen da tro : klø :.. jeg bruker å ha kontroll autodb og finn, daglig etter S2 ;) gleder meg til å se.. må ha denne litt lenger en den forrige da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den som var tilsalgs i oslo nå nettopp. en kjæsja ein. så nå blir det prosjekt jah:D skal ha den kjørbar til helga:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den som var tilsalgs i oslo nå nettopp. en kjæsja ein. så nå blir det prosjekt jah:D skal ha den kjørbar til helga:D

Den ringte jeg på! da var den solgt! selges billig til sommern eller? hehe :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir nok mest sannsynligvis beholdt denne gangen;) blir mere power og hellakkering på nyåret. T04 dobbel kulelagret turbo er allerede bestilt. blir sort metalic med blå flakes:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir nok mest sannsynligvis beholdt denne gangen;) blir mere power og hellakkering på nyåret. T04 dobbel kulelagret turbo er allerede bestilt. blir sort metalic med blå flakes:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi s4 c4 observert på verdal lørdags kveld.....

plommerød stv.....med 17"vinter felger....fin bil...:)

 

Ble observert i E6 påkjøringfeltet på verdal......hadde nok full akslerasjon: rolleyes .....MMMM....5syl turbo.. er bare deilig!!: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På lørdag så jeg en Audi V8 i parkeringshuset på zebra. Denne var svart, og KF- (eller KT) registrert...

Grom lyd i den også :)

 

Men det skal noe til å slå 5ern! Det skjer ikke : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en Sinnsykt pen S4 sedan: eek : på E6 igjennom sparbu i helga....

Så svart /mørkeblå ut.....med s4 felger å usa blinklys forran.....

 

Grom lyd var det også....: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så den kf registrerte V8`en i dag igjen.....på hydro steinkjer...

Den ser jaggu strøken ut.....MMMMM: smil :

 

Så kjørte jeg oppover mot prix guldbergaunet, da møtte jeg en svart coupe quattro (type 85)..: eek : ...den så meget fin ut...har aldri sett den før.

 

Noen med info?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.