#101 Skrevet Desember 10, 2006 var på verdal en tur i kveld i 12 tiden og da ble en S4 sedan observert:) + en hel haug med volvo: bråk : , en med litt fin forhjulstilling: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Desember 10, 2006 var på verdal en tur i kveld i 12 tiden og da ble en S4 sedan observert:) + en hel haug med volvo: bråk : , en med litt fin bakhjulstilling: haha : Var forhjulet som var litt bøyd bare:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Desember 10, 2006 I dag kjørte jeg litt bak en Audi 90 2,2E, den så fin ut Om eieren fikk en sølvfarget 80 B4 i hælene, kunne det ha vært meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Desember 10, 2006 var på verdal en tur i kveld i 12 tiden og da ble en S4 sedan observert:) + en hel haug med volvo: bråk : , en med litt fin forhjulstilling: haha : kompiss som prata om at en kompis av han kræsja en volvo i fortauskanten eller noe. 240stv vara 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Desember 10, 2006 Det e vel nånn av smågutan i øra gata som itj kan å kjør bil på glatta sekkert: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Desember 11, 2006 I dag kjørte jeg litt bak en Audi 90 2,2E, den så fin ut Om eieren fikk en sølvfarget 80 B4 i hælene, kunne det ha vært meg ...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Desember 29, 2006 Så en Audi A8 4,0tdi quattro i dag, sto i selvvask bås på statoil steinkjer......fin bil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Januar 20, 2007 Da va d ein minner S6 på Steinkjer hvertfall. Sælt bil'n idag, deinn for t Kolvereid vett. Utroli kor belli deinn egentli gjekk da... Nån som har nå bil å sæll mæ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Januar 20, 2007 Da va d ein minner S6 på Steinkjer hvertfall. Sælt bil'n idag, deinn for t Kolvereid vett. Utroli kor belli deinn egentli gjekk da... Nån som har nå bil å sæll mæ?? Hei. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1359725 D e pappa som skal sell dein. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Januar 21, 2007 Hei. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1359725 D e pappa som skal sell dein. Eh... skeptisk.... Må nok ha VAG ja... Helst diesel, hvis regjeringa ikke kommer på at de skal ha så høy årsavgidt på dieselbiler da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Januar 21, 2007 Back to topic....S-observasjoner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Februar 5, 2007 NY S6 avant observert på Rv17 på tur mot Steinkjer idag. Litt før klokka 16:00. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Mars 30, 2007 blåser liv i denne igjen.... Så en 99-00 Audi S4 avant i dag...svart..... på steinkjer..... ble litt 6`er lyd å høre også..... virka som sommer skoene var ute å testa seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Mars 30, 2007 Jeg har sett en s2 i garasjen min:p men i 1000 biter:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Mars 31, 2007 Jeg har sett en s2 i garasjen min:p men i 1000 biter:p Du, den så faktisk jeg også + et par deler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet April 4, 2007 observerte en S4 92 burgunder (rød ) i full fart sørover for å emigrere til varme strøk. Den har nå fått seg et godt hjemme hos meg. Skal sikkert oppover å lufte den litt hvis den får hjemmelengsel. men blir sikkert ikke før bila er blitt satt i stand igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet April 4, 2007 Hvor kjøpte du den Georg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet April 4, 2007 Observerte i går en Merc E400 CDI biturbo V8...Lå etter den fra Gråmyra inn mot levanger:) Ikke akkurat S bil men den så ikke så værst grom ut:) Skjønte det var noe spesielt når det kom ut 2 stk eksos pr side:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet April 4, 2007 kjøpte den røde som sto på sparbu, en del småting som må gjøres på den. Men ser på det som mere en utfordring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet Mai 20, 2007 Børster støvet og .... ???..!??!...og muggen av denne tråden Så en Hvit 200 20v på E6 ved mære i dag....... lav ;bred og fet !!!!! Noen i klubben/lokallaget som har kjøpt seg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet Mai 21, 2007 Var i Mannheim i Tyskland i helga... Der kom det en sinnsykt pen stasjonsvogn brummende forbi meg... Var ikke kjapp nok til å ta bilde av den, men jeg kan si at det sto både RS og ett tall som mange også forbinder med pulings bakpå... Hele Tysklandsturen ble da berga... :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet Mai 24, 2007 Jeg kom akkurat fra Oslo nå, og i dag sto det en FET S8 utenfor hovedkontoret til Skanska. Og det var ikke hvilken som helst gammel S8, men en ny 5,2 V10. Fikk tatt et par bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Mai 25, 2007 Sleng inn bildene da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Mai 25, 2007 Her kommer de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Mai 25, 2007 kuult synes det var helt greit å spassere forbi en råfet a8 4.0tdi i bergen for en time siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...