#151 Skrevet August 7, 2008 Så en S6 (pluss?) på stjørdal i dag. Hadde vacn skiltplater og klubbklistremerker i siderutene bak. Regnr BP4XXXX Så er dette noen fra stjørdal sin.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#152 Skrevet August 16, 2008 Så en blå RS2 i dag, kjørende forbi wist......(steinkjer) Hadde også klubbmerker... , noen på forumet som kjørte?? Regner med det var en kompiss av meg her ifra. Usikker på om han han akkurat har solgt den. Til fordel for en sort til våren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#153 Skrevet August 18, 2008 1 stk burgunder s4 med 2 veldig sulte karer ble observert på statoil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#154 Skrevet September 21, 2008 Så en S6 (pluss?) på stjørdal i dag. Hadde vacn skiltplater og klubbklistremerker i siderutene bak. Regnr BP4XXXXSå er dette noen fra stjørdal sin.? Var denne blå simon?? sett en blå s6+ på stjørdal i det siste regga som varevogn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#155 Skrevet September 22, 2008 Var denne blå simon?? sett en blå s6+ på stjørdal i det siste regga som varevogn.. Den er blå ja, så den kjørte i gata hele lørdagskvelden å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#156 Skrevet September 22, 2008 Går en S6plus varevogn her i tromsø også Eieren er sikkert her på forumet. Flott bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#157 Skrevet September 23, 2008 Den er blå ja, så den kjørte i gata hele lørdagskvelden å da er det nokk samma bil hehe så den på statoil for noen uker siden.. tror han skjønte at jeg visste åssn bil det var.. siden jeg sto og niglana og omtrent venta på å få høre lyden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#158 Skrevet Oktober 4, 2008 Hmm, S6+? Det har jeg ikke sett... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#159 Skrevet Oktober 4, 2008 Så igjennom "brumle" tråden din Olav , meget pen bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#160 Skrevet Februar 14, 2009 observerte en S4 fra Verdal til Levanger i dag. ga på bra ut fra mulerundkjøringen noen her som var ute på tur: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#161 Skrevet Februar 15, 2009 observerte en S4 fra Verdal til Levanger i dag. ga på bra ut fra mulerundkjøringen noen her som var ute på tur: klø : Kjørte i fra Levanger til Verdal i går. Hadde nokså godt driv, og lå nokså breit ut fra rundkjøringen. Det kan jo ha vært andre da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#162 Skrevet Februar 15, 2009 Kjørte i fra Levanger til Verdal i går. Hadde nokså godt driv, og lå nokså breit ut fra rundkjøringen. Det kan jo ha vært andre da... var en som kjørte sørover, hadde 1 utløp på eksosen. hadde grønne skilter. du har vel hvite du?... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#163 Skrevet Februar 15, 2009 var en som kjørte sørover, hadde 1 utløp på eksosen. hadde grønne skilter. du har vel hvite du?... Har 2 utløp på eksosen og hvite skilter, så da var det nok ikke meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#164 Skrevet Februar 15, 2009 En stk 200 20V Avant observert på gårsplassen min i kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...