#1 Skrevet Februar 22, 2006 Hei jeg er nytt medlem av VACN og kommer fra Vestby i Akershus (postnr 1540). Det står på min profil side at jeg er medlem av Østfold lokallag, hvorfor er jeg det? Vestby ligger i Akershus og jeg burde vel da vært i Follo lokallag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 24, 2006 Har fått kontakt med Follo lokallag og har fått bekreftet at jeg tilhører de. De har treff 5 min unna mitt hjem, så det må jo være å treffe spiker'n på hue 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 24, 2006 Grunnen til det er enkel, lokallagene står satt opp utfra postnummer og Østfold er notert med postnummer utover fylket, altså noe ut i 19xx rekken med postnummer.. Dette skal jeg ta på min egen kappe, for når vi skulle avgrense vårt geografiske område ved postnummer, blingset jeg og oppga til og med 19xx et-eller-annet.. MEN, i etterkant har jeg gitt beskjed om at det var feil, og opplyst om korrekte postnummer, men da er det tydelig en feil fortsatt.. NB! Du velger selv hvilket lokallag du vil høre til, og kan tilhøre Oslo, Østfold, Follo, eller Bergen for den saks skyld, om du har større glede av det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 24, 2006 Har fått kontakt med Follo lokallag og har fått bekreftet at jeg tilhører de. De har treff 5 min unna mitt hjem, så det må jo være å treffe spiker'n på hue Så da er det bare å ønske velkommen til Follo lokallag. Og vi sees forhåpentligvis på McDoof i Vestby om (nesten) 14 dager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...