Østfold: Hvorfor medlem av Østfold lokallag?

Anbefalte innlegg

Hei jeg er nytt medlem av VACN og kommer fra Vestby i Akershus (postnr 1540). Det står på min profil side at jeg er medlem av Østfold lokallag, hvorfor er jeg det? Vestby ligger i Akershus og jeg burde vel da vært i Follo lokallag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått kontakt med Follo lokallag og har fått bekreftet at jeg tilhører de. De har treff 5 min unna mitt hjem, så det må jo være å treffe spiker'n på hue : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grunnen til det er enkel, lokallagene står satt opp utfra postnummer og Østfold er notert med postnummer utover fylket, altså noe ut i 19xx rekken med postnummer..

 

Dette skal jeg ta på min egen kappe, for når vi skulle avgrense vårt geografiske område ved postnummer, blingset jeg og oppga til og med 19xx et-eller-annet.. MEN, i etterkant har jeg gitt beskjed om at det var feil, og opplyst om korrekte postnummer, men da er det tydelig en feil fortsatt..

 

 

NB! Du velger selv hvilket lokallag du vil høre til, og kan tilhøre Oslo, Østfold, Follo, eller Bergen for den saks skyld, om du har større glede av det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått kontakt med Follo lokallag og har fått bekreftet at jeg tilhører de. De har treff 5 min unna mitt hjem, så det må jo være å treffe spiker'n på hue : rock :

 

Så da er det bare å ønske velkommen til Follo lokallag. Og vi sees forhåpentligvis på McDoof i Vestby om (nesten) 14 dager.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.