Anbefalte innlegg

Hei,

 

fikk en god del vaskestriper på bilen når jeg brukte skumbørta på esso her jeg bor, ble forferdlig stygt på panseret.

Er det mulig å få det bort? Er ikke djupe riper eller noe, bare tynne små striper.

 

Tenke jeg skulle sette den inn for lakkrens her jeg bor, om det er en mulighet? noen som vet hvordan resultatet vil bli?

Bilen var så og si nylakkert når jeg kjøpte den, kun en liten steinsprut prikk på panser, men nå er det blitt mye vaskestriper:/

 

mvh. Kim

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nok en gang må jeg få sakt at man ALDRI skal bruke børsten på lakken.. kun på felger evt lykter... Om du er heldig så kan det tenkes at du får det bort... Prøv med litt rubbing først.. lakkrens er vel ikke det billigste alternativet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enkelt å få vekk, men om du ikke har tilgang til en ordentlig poleringsmaskin og kan å bruke den kan det bli litt verre. Setter man det bort til noen som jobber med sånt er stripene borte med en gang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nok en gang må jeg få sakt at man ALDRI skal bruke børsten på lakken.. kun på felger evt lykter... Om du er heldig så kan det tenkes at du får det bort... Prøv med litt rubbing først.. lakkrens er vel ikke det billigste alternativet..

Trodde disse børstene var såppas myke at det ikke er noe problem å bruke?

Har jeg tatt feil? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

AutoGlym har nettopp kommet med poleringsmiddel for mørke biler, selv syns jeg dette fungerte utmerket på den mørkeblå Aygoen jeg bruker nå, de vaskestripene forrige eier hadde lagt igjen på siden ble borte, og hologrammer ble det heller ikke noe av.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ville fått tak i en tube Meguiar´s Scratch X.

Dette er vidundermiddel, om du har tålmodighet. : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde disse børstene var såppas myke at det ikke er noe problem å bruke?

Har jeg tatt feil? : klø :

 

 

Det er utrolig dumt å bruke dem ja... Tenk deg om han som var før deg brukte den på de utrolig møkkete felgene sine... Og det setter seg småstein i den... Da skjer sånt som hendte med deg... ALDRI bruk børsten på lakkerte flater....:evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet jo dette til neste gang nå:)

 

Skal høre litt rundt på bilpleie greiene rundt her å hva de sier:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.