Agder: Hvem blir med til Seljord? (Isbanekjøring)

Anbefalte innlegg

Vi prøver på nytt :D

 

Da banen på Gautefall er ubrukelig, har man greid å skaffe "ny" bane for oss å kjøre på, denne ligger i Seljord i Telemark. Ca 17 mil fra Arendal. Hvem er med? Jeg, selvfølgelig... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi prøver på nytt :D

 

Da banen på Gautefall er ubrukelig, har man greid å skaffe "ny" bane for oss å kjøre på, denne ligger i Seljord i Telemark. Ca 17 mil fra Arendal. Hvem er med? Jeg, selvfølgelig... :)

 

Ehh, Seljord, nei. Seljord er fire mil unna.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ehh, Seljord, nei. Seljord er fire mil unna.

 

Seljord er jo 12-13 mil fra Drammen da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Seljord er jo 12-13 mil fra Drammen da :)

 

Ja, men tenkte på i forhold til isbanen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Seljord blir en sånn ca-markerking i forhold til hvor banen er i Norges land, akkurat som med Våler. Den banen er også et par mil unna.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, regner med at jeg stiller!

 

Kan ikke gi opp så lett!

 

J

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi diskuterer kjøreplanen på treffet til onsdag, og poster det her på onsdag kveld. Slik jeg ser det nå blir det felles avreise fra Arendal senest kl 0730.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er og med igjen, håper bare ikke vannet sner igjen, med de værmeldingene jeg hørte på radioen i dag kan det høres skummelt ut... :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har lyst til å være med, men jeg må se det ann. Får se hvordan formen er på Onsdag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og nå snør det som bare F.... i Kristiansand/Vennesla igjen : bh : : bh :

 

Skal det ingen ende ta : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og nå snør det som bare F.... i Kristiansand/Vennesla igjen : bh : : bh :

 

Skal det ingen ende ta : dum :

 

der sa du det: F........ !!!!var ute å lekte brøyte bil med golfen i sta... h..... skulle vært litt høyere: rolleyes

 

Å jeg vil ha på sommer felgene nå-: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt oppdatering her...

 

De som vil, kan møte opp på Statoil Harebakken her i Arendal, vi reiser derfra kl 0730. Ruten blir å kjøre innlandet, dvs. at vi kjører til Åmli, over Treungen langs Nisser til Vrådal, over "heia" til Kviteseid og direkte til Høydalsmo.

 

Johan Heide som kjører fra Vennesla kommer til å kjøre innlandet via Birkeland til Åmli, så vi satser på å møte ham der... Risør-gutta kjører over GJerstad oppover, så de møter vi lenger inne i landet.

 

Som sagt, avreise er 0730, så møt opp tidligere for å hamstre mat og drikke (Statoil åpner 0700).

 

Sist, men ikke minst, husk varme klær. Værmeldinger melder om ca -10 grader der på lørdag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En ting til: De som har walkie-talkie tar selvfølgelig denne med, så vi får litt GPP på veien.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem kanal/frekvens kjører dere på når der er på vei?

 

Skal vell til Gautefall i morgen, men får å stå på ski..kjærra mi nå egner seg dårlig til å fly på noen isbane med, blir ikke no gøyalt da. Bare tenkte at om jeg skaffet meg en walkie talki så kunne mann jo kjase litt med dere som kjører samme vi, og har litt mer kontroll på føre og tull. Kjører fra Kristiansand halv åtte jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du kjører fra KRS halv åtte, og vi kjører fra Arendal halv åtte tror jeg ikke du kommer til å kunne høre oss... Hvilken kanal? Tja si det, er vel ingen fast, det tar vi vel på sparket når vi setter oss i bilene tror jeg? :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem vet, hvem vet ;)

 

Må jo se om jeg hører dere da, skal jo oppover samme veien, så det kan jo være at mann får inn noe. Får spandere en sms med kanalnr da, så får jeg løpe å kjøpe etter jobben idag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi bruker vanlige 8-kanals walkier som man får kjøpt i 2-pakk for en billig penge på Elspøk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I klubbsammenheng er jo kanal 7 "offisiell" VACN kanal da, blir vel å kjøre på den tenker jeg!

 

Jeg stiller opp Per, ti kuldegrader, jaja...

 

Må innom lageret til sjefen for å hente Gautefall tøyet fra i fjor jeg da:D

 

Gleder meg jaggu nå asså, og det UTEN 90Q med dårlig fordeler, og ja, jeg har faktisk hatt bilen i mer enn to timer:D:D hehe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel lov å hive seg med følge opp for å se litt??Henger meg på fra Ubergsmoen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er helt ok Torgny, og velkommen i klubben (ikke sett noe til deg før :) )

 

Vet ikke helt når vi er forbi der oppe men, du kan vel tida på turen fra harebakken til ubergsmoen du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott..ikke vært medlem så lenge så.Prøvde å få med bror din opp og men vet ikke helt hva det ble til..Men da snakkes vi i morra tidl.Står på Texaco der oppe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er god, tror han sjauer med å få med seg skyggen sin :D:D:D Redd for å kjøre alene vet du:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.