Telemark: Da er det en C4 S6 mindre på veiene

Anbefalte innlegg

samboeren min lånte bilen da hun "bare" skulle hente et nytt kjøleskap i porsgrunn.. dette endte da med en sleng på bilen på vei opp på e18 ved moheim som hun ikke fikk rettet opp: gråter : så rett i di murklossene ..

 

 

Men men har mange gode minner i løpet av nesten 2år me bilen..EN DEL fartsovertredelser;)

 

 

P8280002.JPG

 

 

Så det tar vel sin tid før jeg får pengene fra forsikringa så har kjøpt meg en volvo igjenn å tror ikke jeg handler noe ny vag med en gang.. lurer litt på passaten til fadern en 97mod 1,9tdi highline me alt utstyr ettervert kansje..ellers så får jeg A8en til brodern til en grei pris.. men får se til over sommern ellerno..

 

hadde vert deili me en S6 også så tenker fært.. skal vertfall ikke ha noe 5selyndra drit "kremt" hehe..

 

 

 

dette er da den nye "shag Wagen" LOL

 

P2260003.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få lakt opp ett bilde av hvordan bilen ser ut nå da.

Kondolerer foresten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

5èr dissing er ikke bra ;)

 

Håper du får oppgjør fort, kjipt å vente i den "fleireåførren" der:D:D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var kjedelig friksen..

Var jeg deg ville jeg gått for A8'n ;)

Så deg forresten i volvo'n i går, og kjenner jeg deg rett, kommeru nok til å kjøre rundt i den en go stund :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

beklager store bilder.....

 

 

P2110016.JPG

 

P2110019.JPG

 

Dette ble da 90 lapper av!! bare Xenon lampa kosta 14500+moms!! var rundt 50lapper i deler å resten i arbeid å lakk.. DYRT: rolleyes

 

 

Ja jeg kommer nok til å kjøre volvo en god stund jan.. hehe.. egentlig for altid for kjæreste jeg har er jo førstebilen min 240Tic å den kommer jeg alldrig te å kvitte meg med så..hehe..

 

menne lurer på ettervert å få solgt MB en til kjærringa så får vi finne noe annet.. den bilen til brodern blir jo dyr fordet om det er min bror.. blir jo rundt 300 lapper er vel 01-02 mod.. mutter sin hadde jo vert GENIAL men den er jo drit kjedelig.. men absolutt alt av service å theft behandling 2 ganger i året å rusla 60tusen siden 97..

 

Vi får se.. savner vertfall bilen nå azz.. brukte brenne men det var verdt det!! drit herlig lyd av 2x2.5" exsos å deili drag..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke mye pent syn Vegard:/ Utrolig leit det der asså!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå skal det jo sies at man kan fikse en sånn skade selv for en brøkdel av "takseringspris" om man skaffer brukte deler og gjør jobben utenom oppretting/lakkering selv..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke mye pent syn Vegard:/ Utrolig leit det der asså!

 

 

takker.. menne jeg fikk valget mellom 130 eller få retta den opp.. å ville nok ha sliti med å få solgt den for det! 271.000km og senka å full pakke di fleste er da 100% sikker på atte dette er brukt godt.. å det er jo klart den ble jo brukt til det den er laga for : haha : men den gikk som en klokke vertfall :)

 

Eyvind Spangen : ja det er klart...

 

men det gadd ikke jeg begynne å tenke på..har nok å finne på.. sjefen min oxo synes jeg burte ha gjort det å kunne ha hatt den på jobben hvor jeg har alt jeg trenger..

 

Men har en Amrikaner som skal riggas litt før sommern me Exsosanlegg osv.. så selges.. en 240 turbo som skal pusses helt opp å riggas me stor vifte så nok penger å tid å bruke der..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde ikke gjort noe om du krympa de bildene litt. evig store..

 

ellers er det kjipt med bilen :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt bedre kanskje og se skaden på disse bildene.

bilde1rezi.jpg

bilde2skade2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilket forsikringsselskap har du på bilen Vegard

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan xenon lamper satt det på bilen? Lurte på om ratt tenneren ballasten var hel? Lurt den ut av den ødelagte lykta? Kan gi noen kr for den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle ha sagt i fra litt tidligere da! for den lykte som ble knust var såvidt 2år gammel:( var det som først var mest kjipt.. "faen a når du først skal smelle må du ta høyre sia for den lykta er eldst ".. hehe

 

Vesta er forsikringselskapet.. lurer du på å handle den av dem?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida, bare lurte. Jeg har hatt en episode med Gjensidige og tenkte med meg selv at du ihvertfall ikke kunne ha det søpleselskapet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida, bare lurte. Jeg har hatt en episode med Gjensidige og tenkte med meg selv at du ihvertfall ikke kunne ha det søpleselskapet...

 

Hah, ikke samme erfaringer hos alle, men for all del, føler med deg om du har hatt trøbbel med de!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert helt knall de på kontorene nedover på sørlandet, men den oppfatningen har ikke jeg av Gjensidige her hos meg. Enkelt og greit.

Bytter selskap straks pga 1 mann der. Etter surret med S4'en så er det jaggu en tulling som klarte å rygge i A6'en så jeg må få oppgjør for den i tillegg først. En dritt-ting kommer skjelden alene:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, kjipt det, de er jo de billigste(ivertfall i mitt tilfelle), menmen,,,

 

nok offtopic.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida, bare lurte. Jeg har hatt en episode med Gjensidige og tenkte med meg selv at du ihvertfall ikke kunne ha det søpleselskapet...

 

tja.. han forsikringsfyren prøvde seg da.. han mente på at jeg fikk en tilsvarende bil til 100 lapper så han så ikkeno grunn til at jeg skulle få mere enn det.. fant 1 till 100på nettet!!! 4.2 me stoff seter å den 4kanti type ratt å di fæle "carbon" list intregjøret.. så han ga seg på det rimelig kjapt heldigvis..alt så da egentlig greit ut..skulle få 130..

 

kjøpte bilen i april for 2 år siden.. da hadde den tuslet 250.000 ca.. satte kasko på den i november i fjord pga jeg måtte gå 3månders skole i notodden 3dager i uka så var greit å vere på den sikre siden..

 

men da mente di at i november da bilen ble satt kasko på var 255.000km!! å nå på skade dato 271.000km!! altså jeg kan da for faen ikke ha kjørt 16.000km på under 2månder å så brukt bare 5.000km på 1 1/2 år!!.. men di har skjønt at di har driti på leggen der.. men er så irriterende!.. så kom di plutselig med atte bilen var gått 240 da den ble forsikra da jeg kjøpte den.. bullshit.. har jo salgsmeding jeg heldigvis.. men nå skal det ordne seg vertfall..

 

 

summasumarium så er kollisjoner noe jækla herk..blir jo bare surr å rør..

ble stoppa i kontroll(alkotest) ved ulefoss, greit nok..akkurat færdig så kommer det en jævla idiot å presterer å subbe innat bakskjermen min.. viste seg da selvfølgelig at han var gjenganger..hadde blidt tatt 5 ganger før for fyllekjøring(ganske komisk igrunn i dette tilfelle da: rolleyes ) men men.. han hadde utgåtte prøveskilt osv.. så ekke en dritt å få der.. ble bare noen riper da så var å fikk taksta d å skulle ha tatt det men slepper jo nå :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.