Street Legal sørlandsparken

Anbefalte innlegg

Det er en Corvette med Lingerfelter turbo, dvs 2stk farlig store propeller! Det sies at turboene er oppgradert og motoren overhalt for å kunne øke trykket betraktelig, mer vet jeg ikke, men kan finne ut, kjenner Magnor Mydland(han me psycho granadaen ca 1600hk).

 

 

Til deg som kjører dieselbil, så kan jeg opplyse at i street klassen, altså ikke BAD Boys klassen så kjører man på idealtid, det virker slik at man kjører en del ganger nedover 200meteren og ser hva slags tider man får, dette er innledende runder, så starter kvalifiseringen, da setter man selv en idealtid tatt ut fra de innledende rundene. 2 og 2 "dragger" ned stripa, og den som kommer nærmest sin idealtid vinner. Så du kan kjøre en bobble mot en s4 og bobbla kan alikevel vinne, genialt prinsipp egentlig, men BAD BOYS klassen er jo den råeste å se på, masse røyk å morro.

 

Jeg er med bort å ser på 23.mai hvertfall. tror ikke jeg tør å kjøre :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei blir min første post dette.

synes det er kjempe at de drar i gang slikt arangemant i kr.sand.MEN,er alltid et men. hvis de vill at flere "gatebiler" skal stille så må de IKKE legge street legal treffet i samme helg som det er gatebil på våler,er jo ikke tvil hvor de fleste drar henne.

var ikke street legal på høsten i fjor da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Geir Kristofersen

hei blir min første post dette.

synes det er kjempe at de drar i gang slikt arangemant i kr.sand.MEN,er alltid et men. hvis de vill at flere "gatebiler" skal stille så må de IKKE legge street legal treffet i samme helg som det er gatebil på våler,er jo ikke tvil hvor de fleste drar henne.

var ikke street legal på høsten i fjor da?

 

Hvis jeg ikke tar helt feil, er det to street legal, ett på våren og ett på høsten. DVS. der er flere enn så, men her i byen er det kun disse to.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei..,kjedelig når slike ting kræsjer:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.