Anbefalte innlegg

OZ Opera PL i 8,5 x 20 et 40 og 9,5 x 20 et 43 alle i 5x112

 

Spørsmålet er, vil det overhodet gå på min A4 2002 ??

 

Er redd det vil subbe bak.

 

Trenger ekspert hjelp!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

8,5 x 20 et 40 framme og bak er supert.

 

sjekk bilde, 8,5 x 20 et 45 med 245.30

 

show_image_stream.php?bid=37957822&dx=58

 

show_image_stream.php?bid=37957831&dx=58

 

Martin

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

8,5 x 20 et 40 framme og bak er supert.

 

sjekk bilde, 8,5 x 20 et 45 med 245.30

 

Martin

 

Er jo de du skal selge jeg vurderer , hadde dei felgene du selger vært 8,5 x 20 et 40 framme og bak så hadde vi hatt en deal! Men de var vel 9,5 x 20 et 43 bak?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skaffe begge dimensjoner i ønsket antall.

 

f.eks 4x 8,5x20 eller 4x 9,5x20 evt 2x 8,5 og 2x 9,5

 

martin

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OZ Opera PL i 8,5 x 20 et 40 og 9,5 x 20 et 43 alle i 5x112

 

Spørsmålet er, vil det overhodet gå på min A4 2002 ??

 

Er redd det vil subbe bak.

 

Trenger ekspert hjelp!

 

Har akkurat de hjula du vurderer på min Passat untatt at jeg har 8,5x20 ET35 foran, ikke 40. Dekkene er 225/30 20.

 

Dette vil gå "greit" på din A4 Avant. Foran skal det i hvertfall med ET40 være fint mulig å senke bilen ganske mye uten at det subber. Bak må du vurdere hvordan dekk du skal bruke, 225/30 er superstrekt og anbefales vel egentlig kun hvis du vet hva du går til, se bilde! Til gjengjeld gjør dekkstrekket at det subber mindre. Tror det er litt bedre plass A4 enn på Passaten, så jeg tipper 9,5x20 ET43 går fint mulig sålenge du ikke senker den 80mm. Også foran tror jeg det er ca 5mm bedre plass på A4, slik at du kan vurdere 235/30 eller 245/30 både foran og bak.

 

Go for it!

drammen3_2004_05_01 90.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De felgene var helt sinnsykt RÅ :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har akkurat de hjula du vurderer på min Passat untatt at jeg har 8,5x20 ET35 foran, ikke 40. Dekkene er 225/30 20.

 

Dette vil gå "greit" på din A4 Avant. Foran skal det i hvertfall med ET40 være fint mulig å senke bilen ganske mye uten at det subber. Bak må du vurdere hvordan dekk du skal bruke, 225/30 er superstrekt og anbefales vel egentlig kun hvis du vet hva du går til, se bilde! Til gjengjeld gjør dekkstrekket at det subber mindre. Tror det er litt bedre plass A4 enn på Passaten, så jeg tipper 9,5x20 ET43 går fint mulig sålenge du ikke senker den 80mm. Også foran tror jeg det er ca 5mm bedre plass på A4, slik at du kan vurdere 235/30 eller 245/30 både foran og bak.

 

Go for it!

 

 

Ser ut som om jeg får tak i 4 stk. 8.5*20 ET40 så då er det ingen problem. Dekk får jeg ta etterhvert, men 235/245 går jo også fint då :)

 

Du har ikke ett bilde av din bil fra siden du kan legge ut vel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som om jeg får tak i 4 stk. 8.5*20 ET40 så då er det ingen problem. Dekk får jeg ta etterhvert, men 235/245 går jo også fint då :)

 

Du har ikke ett bilde av din bil fra siden du kan legge ut vel?

 

Høres bra ut, 8,5x20 ET40 er jo midt i blinken og så kan man velge å space de ut 5-10mm foran/bak hvis man vil. Både 225, 235 og 245/30 20 ser nok bra ut på disse hjula. Hvis målet er å senke bilen ned til Estonia-nivå, er nok 225 å foretrekke, mens 245 gir litt mer bakkeklaring og kjørbarhet + beskytter felgene bedre.

 

Joda her er bilde fra siden.

P3210001_2 60.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det at Rasmus trolig ender opp med 20" OZ Opera var for meg omtrent like utenkelig som at Heine skulle kjøpe 20" AMG felger til gamle S6en sin : vinke : Men bra at folk sakte men sikkert "tar til fornuft", er du ikke enig Runar : smil :

 

OT: Bilen din Runar er fortsatt like rålekker den dag idag som den var når du fikk på hjula selv om det begynner å bli en liten stund siden, og i mine øyne fortsatt en av klodens mest "korrekte" Passater ;) Men regner med du er lei gamlebilen nå slik at vi ser deg i ny type Passat med 21 eller 22" til sommeren, ellers blir vi skuffet :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det at Rasmus trolig ender opp med 20" OZ Opera var for meg omtrent like utenkelig som at Heine skulle kjøpe 20" AMG felger til gamle S6en sin : vinke : Men bra at folk sakte men sikkert "tar til fornuft", er du ikke enig Runar : smil :

 

OT: Bilen din Runar er fortsatt like rålekker den dag idag som den var når du fikk på hjula selv om det begynner å bli en liten stund siden, og i mine øyne fortsatt en av klodens mest "korrekte" Passater ;) Men regner med du er lei gamlebilen nå slik at vi ser deg i ny type Passat med 21 eller 22" til sommeren, ellers blir vi skuffet :P

 

Jepp bra "folka" kommer etter sakte men sikkert, hihi :)

 

Takk for komplimentene. Bilen er dønn strøken og blir nesten ikke brukt, men "ulempen" med å slenge på alt utstyr de 2 første årene er jo at man ikke får gjrot så mye mer etter det, men gidder ikke overstyle bare for finne på noe.

 

Mulig bilen selges til våren hvis jeg får en ok pris, så får vi se hva det blir. Skulle gjerne satt på 21 eller 22 tom, men får ikke lave nok dekk dessverre... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut, 8,5x20 ET40 er jo midt i blinken og så kan man velge å space de ut 5-10mm foran/bak hvis man vil. Både 225, 235 og 245/30 20 ser nok bra ut på disse hjula. Hvis målet er å senke bilen ned til Estonia-nivå, er nok 225 å foretrekke, mens 245 gir litt mer bakkeklaring og kjørbarhet + beskytter felgene bedre.

 

Joda her er bilde fra siden.

 

Høres veldig bra ut Runar, takk så masse for hjelpen. Får se hva det blir til angående dekk, får ikke dekk med så får ta det etter hvert. Skal handle FK silverline senkesett, men bilen skal ikke ned til Estonia nivå :) , den skal brukes daglig av meg og min kone, så da hadde hun nok streiket : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det at Rasmus trolig ender opp med 20" OZ Opera var for meg omtrent like utenkelig som at Heine skulle kjøpe 20" AMG felger til gamle S6en sin : vinke : Men bra at folk sakte men sikkert "tar til fornuft", er du ikke enig Runar : smil :

 

Viktig med overraskelses momentet vett du Tord ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.